tekopp Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Stikkord er retro, fransk, katter(?), kruseduller. Eh, dette var vanskelig! Er det noen som kan hjelpe meg?
Hu i Svingen Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Eh... stilart innen hva? Arkitektur, kunst, interiør eller hva? Art noveau?
Gjest -eline- Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Art nouveau har lite å gjøre med katter og er vel ikke akkurat "retro"?
miow Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Art Noveau / Jugend regner jeg med du er ute etter. (Ja, katter. Typisk plakatmotiv)
Hu i Svingen Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Art nouveau har lite å gjøre med katter og er vel ikke akkurat "retro"? ← Retro brukes blant annet om stiler som ikke er moderne lenger.
Gjest -eline- Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 Art Noveau / Jugend regner jeg med du er ute etter. (Ja, katter. Typisk plakatmotiv) ← Har ikke jeg fått med meg, men har vel hatt mest om stilhistorie innen møben/arkitektur og ikke så mye om plakater (det lille jeg kan huske fokuserte mer på kvinnehår og/eller planter) Retro brukes blant annet om stiler som ikke er moderne lenger. ← Joda... Jeg tenkte tanken i det jeg trykte post innlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå