Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Hei. Jeg gjorde det slutt med kjæresten min igjennom 2 år for ett par mnd siden, og har hele tiden trodd at vi kom til å bli sammen igjen. Grunnen til at jeg gikk fra han at han ikke kunne si 100% sikkert at han trodde det ble oss to. Så da tenkte jeg at litt tid alene ville få han til å forstå. Ham var kjempelei seg når det var slutt, og når han hørte jeg hadde flørta rundt på byen så sa han at han fikk ordentlig vondt inne i seg... Men de siste ukene har jeg ikke hørt noe fra han, så jeg ringte han i går og spurte om vi skulle treffes eller noe. Men han sa det ikke passet og var generelt ganske kort og ufyselig i telefonen. Også spurte jeg om han hadde truffet en annen og da ble det stille før han sa kanskje... Også sa han at han måtte gå. Prøvde å prate med han på tekstmeldinger, men han gadd nesten ikke svare. Tilslutt sa han at ja, han har møtt en annen, men han vet ikke om han er forelsket i henne men at de har hatt sex... Og ja, han trodde det var riktig at det ble slutt mellom oss... Hva skal jeg gjøre?? Jeg vil jo at det skal være oss to. Og jeg skjønner ikke hvordan han kan holde på men noen etter så kort tid. Jeg kunne aldri greid å ha sex med noen så kort etter på. Kan han ha truffet henne hele tiden, eller er det kanskje noe han bare sier for å såre meg? Eller så er det kanksje bare en rebound?? Men da er det vel bedre om han blir sammen med meg igjen??
Lestat Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 (endret) Han driver å holder på en en ny dame, 2 mnd etter at det ble slutt Godt å høre at han kom seg videre så raskt etter at han ble dumpa. Var det ikke slutt da ? Endret 23. mars 2007 av Lestat
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Du dumpa ham, du har flørta med andre, han har tatt hintet og gått videre.
Gjest *Magica* Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Jeg tror ikke dere er "ment to be". Kom deg videre.
Gjest Sexy Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Det er ikke alltid den som gjør det slutt som er den sterkeste. Den som blir dumpet/avvist kan oppriktig ha villet forsøke å få forholdet til å fungere. Men etter at h*n blir dumpet forstår h*n at et forhold til en partner som ikke klarer å tenke et par måneder fremover er noe å satse på. Husk de gode stundene og ta det du har lært med deg på veien videre.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Dersom du ville at det skulle være dere to så var du BRA DUM som dumpa han, da..! Herelighet, hva er det du klager over??
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Tror nok at du bare må ta lærdom av dette.... Ikke dumt noen du vil være sammen med.
suzie Skrevet 23. mars 2007 #9 Skrevet 23. mars 2007 Enig med de andre her - du har noe rota det til, og det beste er å gå videre, med en ekstra erfaring i bagasjen. Man kan ikke presse eller manipulere frem følelser. Lykke til videre!
Leo Skrevet 23. mars 2007 #10 Skrevet 23. mars 2007 Hva skal jeg gjøre?? Jeg vil jo at det skal være oss to. Og jeg skjønner ikke hvordan han kan holde på men noen etter så kort tid. Jeg kunne aldri greid å ha sex med noen så kort etter på. Kan han ha truffet henne hele tiden, eller er det kanskje noe han bare sier for å såre meg? Eller så er det kanksje bare en rebound?? Men da er det vel bedre om han blir sammen med meg igjen?? ← Tuller du? Du kan jo ikke mene at du skal kunne gjøre det slutt med noen og så forvente at de sitter og venter på deg til det passer deg å ville ha dem tilbake! Kanskje var han mer ferdig med deg enn han trodde da det ble slutt? Kanskje har han hatt et godt øye til til henne lenge? Kanskje er det en "rebound" på veien videre? Uansett spiller det ingen rolle for deg! Du ville ikke ha ham og gjorde slutt. At du nå tydeligvis har ombestemt deg får du sette på kontoen for "tough luck" og neste gang er du kanskje ikke så dum at du gjør det slutt før du er helt sikker. Det kan jo også tenkes at du nå føler at du vil ha ham tilbake fordi du nå ser at det er andre som vil ha ham. Det er ikke annet å gjøre enn å bite tennene sammen og gå videre.
Luckyme Skrevet 23. mars 2007 #11 Skrevet 23. mars 2007 Å gjøre det slutt før man er sikker på at det er virkelig det man vil, er jo ikke så smart! antagelig er ikke dere "ment to be" Da hadde dere sikkert funnet ut av det før han begynte å surre med ei annen dame. Og 2 måneder etter at det er slutt er ikke så kort tid før man kan begynne å date andre spør du meg Du får bearbeide din kjærlighetsorg, og lære av dine feil ved neste forhold.
Susannah Skrevet 23. mars 2007 #12 Skrevet 23. mars 2007 Jeg er enig med de andre her. Du gamblet temmelig høyt da du gjorde det slutt "for at han skulle få tenkt seg om". Nei, gå videre og glem ham - og ikke gjør tabben igjen en annen gang.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #13 Skrevet 23. mars 2007 Er det stygt av meg om jeg ler litt nå? Uansett. Kom deg videre i livet. Dere er ikke ment for hverandre. Om dere var det har du rotet det til nå... Lykke til videre.
Gjest vimselot Skrevet 23. mars 2007 #14 Skrevet 23. mars 2007 Det er ikke noe unormalt i å finne seg en annen to mnd. etter et brudd selv om det ikke er en oppskrift på det. Du ba han gå og han slet i begynnelsen. Det var du som tok et valg, og selv om alle brudd er tøffe så er dette en ny start for deg også.
messy Skrevet 23. mars 2007 #15 Skrevet 23. mars 2007 Hvordan tror du han tolket at du gjorde det slutt? Jeg tror han tolket det som om at du gjorde det slutt, og ikke som en: jeg-gjør-det-slutt-men-vil-egentig-ha-det-bare-ikke-akkurat-nå.. Skal du si noe til en gutt, så si det i klartekst, og ikke forvent at noe kommer til å skje (les: han tar deg tilbake igjen, etter han har tenkt seg om) på forhånd. Fordi du tok det valget å slå opp med ham, har han tatt et valg om å komme seg videre. Det er du som har sendt ut et signal du tydeligvis ikke står for, og må ta ansvar for din egen oppførsel.
Gjest StockDama Skrevet 23. mars 2007 #16 Skrevet 23. mars 2007 Enig med de over, hvis man vil være ilag med noen så slår man ikke opp, for da gir du klart signal om at du ikke vil mer, så da går den andre parten videre, ikke alle venter i falske håp i evigheter.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #17 Skrevet 23. mars 2007 Dette minner meg om "Friends", og "we were on a break" som Ross alltid sier når Rachel minner ham på at han var utro... Han trodde det var slutt, mens hun ville bare ha en "pause"! Du ville ha en "pause" så han skulle bli klar over sine følelser for deg, og han hadde den oppfatningen at du gjorde det slutt. Du kan ikke klandre ham for å ha gått videre, og du kan ikke gjøre bruddet ugjort. Nå kan du bare ta lærdom av det du har gjort, og ikke gjøre samme tabben på nytt igjen!
Varda Skrevet 23. mars 2007 #18 Skrevet 23. mars 2007 Om han finner seg en ny dame, eller harve over noen han finner på by'n er ikke din business. Det er slutt så du har egentlig ingenting å syte for, sorry mac.
Gjest Vampyra Skrevet 23. mars 2007 #20 Skrevet 23. mars 2007 Du skriver jo selv at du ikke visste om han ville at det skulle bli dere to... Vel nå tester han vel ut det da... Så da må du enten gå og vente og se om han synes gresset er grønnere på den andre siden, eller om du velger å leve livet videre uten han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå