Gjest Deception Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Kanskje du kan bli klokere her? Det virker i hvertfall å være hjemmesiden til distributøren. Forresten kan jeg tippe! at golden light kan passe til deg, men det lureste er helt klart å teste.
Quirky Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2007 Kanskje du kan bli klokere her? Det virker i hvertfall å være hjemmesiden til distributøren. Forresten kan jeg tippe! at golden light kan passe til deg, men det lureste er helt klart å teste. ← Skulle ønske noen kunne svare på hva fairly light i ID tilsvarer i glo... Men takk for tipset!
Nemesis Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Det var jo tre salonger i sentrum som hadde glo minerals, så det kan ikke være så vanskelig å gå til en av de og prøve
Quirky Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2007 Jeg greide ikke finne frem til de salongene på siden, jeg... Jeg har tatt et råsjanse og bestilt over nett etter anbefaling fra Deception.
Saeria Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 De har på kløverhuset, på Nikita Relax, så vet du det til neste gang. Jeg også brukte fairly light i I.d. og bruker golden ligth fra Glo.
Gjest Deception Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Jeg også brukte fairly light i I.d. og bruker golden ligth fra Glo. ← Ser du! Jeg hadde rett. :krigsdans:
Gjest LizT Skrevet 23. mars 2007 #8 Skrevet 23. mars 2007 Hva koster en normal size med id mineral sminke? Øyenskygge f.eks. 200?
Quirky Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. mars 2007 Ser du! Jeg hadde rett. :krigsdans: ← Som alltid. Takk Saeria!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. mars 2007 #11 Skrevet 24. mars 2007 Når en har funnet sin farge lønner det seg å bestille fra Ebay. Inkl porto kom min seg på hundrelappen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå