fuerza Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 JEg har lest så utrolig mye positivt om id-smike her på KG at jeg må prøve det ut på min trøblete hud. Kunne trengt en foundation, men finnes merket bare på nettet? Hvor ellers? og hva ligger prisene på foundation fra id?
Gjest Deception Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Fås hos hudpleiere. Pris ca 400 kroner for foundation som varer kjempelenge.
Quirky Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 ID fås hos mange hudpleiere. En foundation koster omtrent 4O0 kr. I tillegg trenger du en børste (kabuki eller annen).
fuerza Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2007 Tusen takk Men børste? går det ikke an å bruke fingrene?
Gjest Deception Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Det er foundation i pudderform/løs form, som du børster inn i huden med sirkelbevegelser. Foundationen "smelter" på huden og blir ikke pudrete. Derfor børsten.
fuerza Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2007 å ja, ja da høres det jo fornuftig ut Har alltid vært litt skeptisk til smike i pudderform ettersom det pleier å legge seg som et synlig lag utenpå huden min (noe jeg synes er litt rart fordi huden min er ikke særlig tørr..) Siste spørsmål (tror jeg): Bør det være en kabuki-børste eller kan en vanlig pudderbørste brukes? hva koster kabuki-børsten circa?
Gjest Deception Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Hva slags kost du bruker, er vel litt smak og behag, også. Men den bør være tett, og derfor velger mange en kabuki. ID sin koster vel i underkant av 300 kroner, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå