Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mørkeblå bergensbunad. Fikk den for vel tre år siden, så synes det er veldig stas å bruke den!

Skrevet

Norges fineste bunad, nemlig nordlandsbunaden!

Skrevet

Jeg har Sognebunad med grønn silkebrokade, det samme har jentungen på 7 år. Guttungen på 11 har Hardangerbunad, men nekter å gå med den ;)

Skrevet

Sunnhordlandsbunad med rød vest, fikk den til konfirmasjonen og mamma har sydd den

Skrevet (endret)

Jeg hadde Lofotbunaden ,men skjørtet har blitt for kort :icon_frown:

Endret av -frøya-
Skrevet

Jeg har Trysilbunaden og den skal jeg snart bruke i konfirmasjon. :)

Skrevet

Jeg har nordlandsbunaden i blå.

Skrevet

Jeg har Aust-Agder bunad, siden jeg opprinnerlig er fra fylket. Har ikke samme farge på vesten, men det erDENNE

Skrevet

Har mørk grønn romeriksbunad som jeg fikk av foreldrene mine til konfirmasjonen. Fant ikke noe bilde da, men veldig fin synes jeg.

Skrevet

Jeg har en veldig fin nordmørsbunad med supperød vevd vest, sort stakk og naturfarget, rutete forkle. Har ikke lue, men har lyst på. noen som vet hva det koster, eller tror de vet hvor mye det kan koste?

Skrevet

Jeg har sognebunad - fikk den til konfirmasjonen. I fjor fikk jeg sølvbelte av pappa til jul, så nå er jeg ekte "kone"!

Gjest nimbus
Skrevet

Jeg har en mørkeblå sunnmørsbunad. Fikk ikke til å legge inn bilde...

Gjest niomi
Skrevet

Jeg har gamle Nord-Østerdalsbunad, med mørk grønn stakk i ulldamask, mørkerød vest i silkedamask, hvit linskjorte, rutete forkle og svart silkesjal. Veldig enkel, uten broderinger med unntak av på skjorta.

Mamma ar sydd den, og jeg fikk den til konfirmasjon. Sølvet fikk jeg av bestemor.

Bruker den i et og annet bryllup og på 17. mai.

Skrevet

Jeg har en blå nordtrønder bunad! Fikk den til konfirmasjonen(mormor har sydd den) er veldig glad i den,og bruker den så ofte jeg kan!

Lilletrollet

Skrevet

Blå bergensbunad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...