Jens Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Hva er typiske chartertur sanger? Har til nå Fugledansen Maccarena Ketchup song Magaluf Blir veldig glad for tips!!!! Svenskt føler jeg er veldig charter....
Jens Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2007 La Bomba Alt for Norge ← alt for Norge...ha ha selfølgelig!!
Chica Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 alt for Norge...ha ha selfølgelig!! ← Har vært på diverse norskebarer ulike steder og hørt den ja
Jens Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2007 Hvor kan jeg finne den. Hva het gruppen?Skjønner det var landslaget men hva kalte de seg?
Chica Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Har ikke peiling dessverre! En annen som alltid er å høre på diskotek på charterplasser er en mix med Grease-sanger, bl.a Grease lightning og Summer Nights
Jens Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2007 Har ikke peiling dessverre! En annen som alltid er å høre på diskotek på charterplasser er en mix med Grease-sanger, bl.a Grease lightning og Summer Nights ← Ha ha, du har tydeligvis vært på mye norske , gå inn rulla ut barer i syden...
Chica Skrevet 23. mars 2007 #8 Skrevet 23. mars 2007 Faktisk trodde jeg at jeg hadde vært på få slike plasser, men kan jo lure på om jeg har vært der mer enn andre, eller om det bare er jeg som tør fortelle det
Gjest Bøllefrøet Skrevet 23. mars 2007 #9 Skrevet 23. mars 2007 (endret) De jeg tenker på når jeg tenker på Gran Canaria og sånt er La Bamba, og Careless Whispers (George Michael) av en eller annen grunn. Endret 23. mars 2007 av Bøllefrøet
Jens Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. mars 2007 Ok, Har foreløpig Fugledansen Maccarena Kethcup song Magaluf La bamba Grease mega mix Lambada Alt for Norge El Gusto noen fler?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 23. mars 2007 #15 Skrevet 23. mars 2007 Jackson five - Blame it on the boogie. På et hotell på Mallorca på tidlig 90-tall hadde de ansatte en dans til den sangen som alle gjestene måtte lære på showene på kvelden. Masse armbevegelser og innlevelse og det som verre er. Da blame it on the boogie-frasen kom skulle man ta sånn bevegelse som simulerer sex. Jadda.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 23. mars 2007 #16 Skrevet 23. mars 2007 Jackson five - Blame it on the boogie. På et hotell på Mallorca på tidlig 90-tall hadde de ansatte en dans til den sangen som alle gjestene måtte lære på showene på kvelden. Masse armbevegelser og innlevelse og det som verre er. Da blame it on the boogie-frasen kom skulle man ta sånn bevegelse som simulerer sex. Jadda. ← Ser det for meg!
Meaty Skrevet 23. mars 2007 #18 Skrevet 23. mars 2007 Hvor kan jeg finne den. Hva het gruppen?Skjønner det var landslaget men hva kalte de seg? ← De kalte seg "Drillos".
Gjest Rosin Skrevet 12. april 2007 #19 Skrevet 12. april 2007 Palma de Mallorca. Denne er med som lydklipp i lydboken Syden av Are Kalvø. Lydboken anbefales forresten, og har også klipp av Magaluf og andre syden sanger fra 60- og 70-tallet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå