Wonders Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Jeg vil oxo ha kul musikk på min mobil, men vil ha flere alternativer! Hvor får dere disse fra? Og hvor er det billigst på nettet?
Drua Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Jeg laster ned via wap'en på telefonen. Ikke billig, men gjør det sjelden da..
T.S Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Finnes noen gratissteder på nettet. er bare å søke.. skal se om jeg finner...
Meaty Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Det er jo bare å lage seg en hjemmeside på nettet og så laste opp det man vil bruke av bilder og lyder der, og så kan man laste det ned til telefonen uten å måtte betale penger til sånne dyre "mobilstæsj"-sider.
Wonders Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2007 Fant denne http://www.zedge.net/?p=ringtones&item=445 men må jeg melde meg inn da????
T.S Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 Fant denne http://www.zedge.net/?p=ringtones&item=445 men må jeg melde meg inn da???? ← Det er jo veldig fort gjort da.....
Wonders Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2007 bruker du den? Vet du om noen som gjør det, er skeptisk, men vil gjerne ha den. Åssen land er dette fra? Funker i Norge???
T.S Skrevet 24. mars 2007 #9 Skrevet 24. mars 2007 bruker du den? Vet du om noen som gjør det, er skeptisk, men vil gjerne ha den. Åssen land er dette fra? Funker i Norge??? ← Jeg bruker bare disse to jeg Laster ned til maskinen og så til mobilen, men har også lastet rett ned til mobilen via wap. Ser ingen grunner til å bruke andre sider enn disse to, når det er like bra og gratis...
Gjest Tweek Skrevet 24. mars 2007 #10 Skrevet 24. mars 2007 jeg har bare en vanlig sang fra dataen jeg
Wonders Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. mars 2007 blir litt avansert for meg. Hva med kode ord blablabla enkelere enn å lager på data, må slette sanger etterpå da,... Ander med andre forslag???
T.S Skrevet 26. mars 2007 #12 Skrevet 26. mars 2007 blir litt avansert for meg. Hva med kode ord blablabla enkelere enn å lager på data, må slette sanger etterpå da,... Ander med andre forslag??? ← Enten så laster jeg ned til maskinen, og overfører så til telefon. eller så skriver jeg kodeblabla for å laste ned til tlf; men det er jo da ikke gratis lengre, for en betaler noen kr. for å bruke wapen Er jo uansett ikke mer avansert enn å laste ned fra andre sider...
Meaty Skrevet 26. mars 2007 #13 Skrevet 26. mars 2007 (...) eller så skriver jeg kodeblabla for å laste ned til tlf; men det er jo da ikke gratis lengre, for en betaler noen kr. for å bruke wapen ← Sant, men det er i hvert fall mye billigere enn å bruke inpoc og andre sånne mobilsider...
Lourdes Skrevet 26. mars 2007 #14 Skrevet 26. mars 2007 Jeg laster bare ned vanlige sanger til pc'n, putter SD kortet som sitter i mobilen inn i pc'n og kopierer over..
T.S Skrevet 26. mars 2007 #15 Skrevet 26. mars 2007 Jeg laster bare ned vanlige sanger til pc'n, putter SD kortet som sitter i mobilen inn i pc'n og kopierer over.. ← Ikke så passende for sms da
Gjest Cleopatra Skrevet 27. mars 2007 #16 Skrevet 27. mars 2007 Her kan du laste ned gratis. Må registrere deg. Har brukt den en del og ingen problemer.
Wonders Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #17 Skrevet 27. mars 2007 Jeg laster bare ned vanlige sanger til pc'n, putter SD kortet som sitter i mobilen inn i pc'n og kopierer over.. ← hva er sd kort? vet jeg har minnekort i telefonen, men...
Wonders Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #19 Skrevet 31. mars 2007 Fikk ikke med noe konverterer til minnekortet, som var mini-liiiiiite. Fikk med USB- grensesnitt. Brukte den, samt lastet ned cd'n som fulgte med mobilen, først da kunne jeg laste over musikk. Kult, nå har jeg musikk fra iTunes på mobilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå