Majabeth Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Her et lite problem som jeg håper dere flinke folk kan hjelpe meg med. Har så lett for å bli rød i ansiktet når jeg er på fest etc., selv om jeg har sminka meg. Har noen råd til hva jeg skal gjøre/ produkter som kan hjelpe??? Er ikke så veldig bevandra i sminkejungelen...
Gjest LizT Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Jeg blir veldig fort rød i kinnene når jeg får inn en dose alkohol. Jeg bruker bare foundation, og lukker den med pudder. Da blir jeg bare pittelitt rød, og det er jo bare pent=)
Smascha Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har det samme problemet og det er virkelig ikke noe artig. Ser ut som et hysterisk kvinnfolk etter 2 glass vin... Helt kokt! Derfor tar jeg på litt av en color correcting base fra PureLuxe.com over dagkremen, men før foundationen. Fungerer veldig bra , med kun naturlige ingredisenser. På den siden kan du bestille prøver for en billig penge. De har masse rare greier!!
linky Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Jeg bruker id fundation og solpudder oppå der igjen. funker kjempebra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå