tattoopia Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 er det noen som erfaring med å handle med dette firmaet. jeg har bestillt barnevog derfra men de er når 3 uker for sene med levering å de svarer ikke på mail. har snakket med dem på tlf og da sier de bare at de skal undersøke saken å sende meg mail. som ALDRI kommer
shy Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Hei, vi kjøpte vår barnevogn herifra, og det gikk helt smertefritt.... Jeg følte de var veldig proffesjonelle hele veien. Håper du får vognen din snart! Lykke til. shy
Laban75 Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Vi kjøpte en vogn der som var ødelagt når den kom. Vet mange har bestilt Teutonia og er veldig fornøyd. Vi bestilte Hauck eller noe slikt. En liten trille som var bare dritt.. Men firmaet var helt proffe ved håndteringen av klagen vår. Beste skussmål - selv om produktet vi først valgte var dårlig..
tattoopia Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2007 etter mye pes å styr så har jeg omsider fått et fornuftig svar fra ping pong. det har vist vært noe streik å greier hos grossisten så de har ikke mottatt varene sine heller.men jeg kan vente meg vogna om ei drøy uke. men i stedet for å skape så mye hodebry så kunne de vel bare ha sagt det med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå