Mirepoix Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 http://www.norgesmagasinet.no/annons.asp?webkode=NM010746 Så dette i norgesmagasinet og lurte på om noen har prøvd det? og hvordan syns du det virket?
Gjest Deception Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Annonsen sier ingenting om det faktiske innholdet i kapslene, og dessuten har preparatet et navn som kan minne om efedrin (sikkert ikke tilfeldig). Jeg ville holdt meg unna; jeg så akkurat et tv-program om en dame som var døden nær pga. leversvikt forårsaket av urtebaserte slankepiller solgt over disk.
Mirepoix Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2007 Tenkte på det samme som deg;) Får søke litt her inne og titte på andre tråder om slanking også
Pearl Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 (endret) Jeg har også sett på denne annonsen og lett litt etter info på nett men det er svært lite å finne. Men i Sverige har de kommet ut med en advarsel. Det er tydeligvis bare lureri som alt annet. Vi overvektige er veldig lette å lure for mange hundre kroner bare for et lite håp om en tynnere kropp kan det virke som....eller hva dere som vet hva jeg tenker på? Endret 25. mars 2007 av Pearl
Wildy Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Har lett litt rundt og det er lite å finne. Unntatt innlegg på diverse slankeforum fra folk som har lyst til å prøve, noen som har prøvd og ikke hatt effekt og noen som advarer mot produktet. Det kan se ut som leverandøren har fått pålegg om å levere fulstendig innholdliste til kontroll, noe de ikke har gjort. Mest sannsynligvis er dette fullstendig uten virkning, i verste fall kan det være skadelige. Personlig holder jeg meg langt unna alt som virker for godt til å være sant fordi det som regel stemmer. Når det gjelder vektreduksjone er det to ting som gjelder; kosthold og aktivitet. Bruk heller litt tid på å lese om kosthold og å sette opp en realistisk aktivitetsplan som er tilpasset din form og bruk heller pengene på treningsutstyr! Hadde det vært en liten pille som kunne løst problemet fort og greit hadde ikke overvekt vært et problem......
Gjest Tweek Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Mamma har noka-milkshake hjemme som hun drikker. Og det rare er at hun faktisk går ned i vekt. Vet ikke hvor mye men det er ganske mange kilo, som om hun ikke er veldig stor.. Men hun spiser som vanlig i tillegg og drikker denne milkshaken 1-2 ganger om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå