Gå til innhold

Skjuler du brystvortene dine?

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Jeg bruker upaddede BH'er fordi jeg ikke trenger det rett og slett, men så så jeg under i tråden her at noen var ute etter padding til BH'n.

Burde man egentlig skjule brystvortene sine? Er det veldig stygt når de syns?

De syns jo på meg som ikke bruker padding.

Hva syns dere om at brystvortene deres er til syne for omverdenen? Gjør det egentlig noe?

Jeg kom til å tenke på dette plutselig... :klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Faith
Skrevet

Jeg synes ikke det gjør noe om de syns. Vet mange synes det ser tacky ut, men ikke jeg.

Eneste ulempen er at enkelte menn blir litt satt ut av synet, og man kan sikkert ergre på seg noen kvinnfolk som følge av det... :ler:

Skrevet

Jeg skjuler de ikke, og jeg synes det ser rart ut når andre gjør det. Brystvorter er en naturlig del av profilen, når man har på seg lette stoffer uten bh under, så da ser det rart ut uten.

Gjest Vampyra
Skrevet

Ja jeg synes det ser rart ut! Jeg kunne godt hatt synlige brystvorter hvis jeg var på en date eller skulle forføre samboeren min, men ellers synes jeg det bare er pinlig.

Selv om jeg er kvinne blir jeg så satt ut når andre jenter kommer med sine struttende brystvorter at jeg har store problemer med å se dem i øynene og ikke brystene :ler:

ja det ser rett og slett rart ut...

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Jeg kan innrømme at jeg blir flau til tider.

Funker ikke med tynn t-shirt, bh uten padding på jobb når jeg tenker meg om.

Men bher uten padding er jo det beste. Og ikke om jeg taper dem hver dag heller.

Skrevet

Jeg synes det ser rart ut med synlige brystvorter, men det er ikke akkurat noe jeg tenker veldig over. Mine synes heldigvis ikke gjennom klær, så jeg trenger ikke gjøre noe med det, men om de hadde gjort det vet jeg ikke om jeg hadde skjult dem eller ikke, det kommer an på hvor store og synlige de var.

Skrevet

Dersom brystvortene er veldig synlige under stoffet så bruker jeg noe over ja (enten stroppeløs bh, silikonbh, tape o.l). Synes ikke det ser pent ut i det hele tatt når brystvortene vises, men hver sin smak :)

Skrevet

Hvis jeg fryser - og det gjør jeg ofte - ser jeg ut som jeg har to frosne erter i BHen hvis den ikke er polstret. Så sverger til skikkelig polstring, jeg!

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg legger merke til det når damer har brystvorter som kommer før dem inn døra.

Best med bh som er vattert ja :Nikke:

Skrevet

Skjular, syns det er grusomt å sjå!

Skrevet

Det spørs om brystvortene synes litt, eller om de virkelig SYNES. Det siste er bare pinlig.

Litt utenom tema, men når jeg studerte så hadde vi en gjesteforeleser fra et annet fagfelt. Hun gikk med en hvit tunika uten BH. Hun var ikke så veldig flink, men jeg er sikker på at bh-løsheten bare gjorde det enklere for folk å ikke ta henne seriøst. Synd og overfladisk sikkert, men slik var det nå.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg synes folk må få gå med det de selv liker, jeg :) Patriotisk som jeg er :ler:

Jeg foretrekker BH'er med litt padding, men det er fordi det rett og slett blir for flatt (i mine øyne) hvis jeg skulle brukt noe helt uten padding..

Det med at man kan bli tatt for å være useriøs har nok litt mer med helhetsinntrykket, ikke bare det at man går uten BH vil jeg tro. Og så er det jo selvsagt noen situasjoner der man ikke skal gå med brystvortene først inn døra..

Skrevet

Skjuler dem ikke de gangene jeg går uten BH, nei. Det er ikke så ofte da, men noen plagg kan man jo ikke ha BH under, og da får nipplene strutte fritt. Om noen plages av det, så dem om det.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

For en tråd :ler: Men ser problemet, ja. Ville ikke gått i trang t-skjorte med helt tynn bh. Ville nok blitt flau om jeg hadde veldig synlige brystvorter. Har også hatt en foreleser som gikk bh-løs i tynn genser, og det var litt distraherende, men ikke tacky.

Skrevet

For ordens skyld: Jeg er ikke foreleser noe sted.

Gjest Kitten
Skrevet

Jeg prøver å skjule mine, synes det ser skikkelig tacky ut på meg når de synes godt.

Gjest Frk Åberg
Skrevet
For ordens skyld: Jeg er ikke foreleser noe sted.

:ler:

Skrevet

Jeg syns det ser tacky ut jeg da, så jeg skjuler mine så godt jeg kan.

Skrevet

Må tistå at dette er noe jeg aldri har tenkt på engang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...