Gå til innhold

Hvor mange ville vært utro

Anbefalte innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet

La oss si at dere fikk sjansen til være utro og det kunne være hvem som helst og partneren ville aldri finne det ut. Hadde dere gjort det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI!

Hvorfor i all verden skulle jeg vært sammen med partneren min hvis jeg hadde så himla lyst på en annen? Da kunne jeg likesågodt vært singel!

Skrevet

Nei!

Hvorfor ville gjort noe så vondt mot kjæresten min?

Jeg vil jo vite det selv om han ikke vil vite det

Gjest Jente32
Skrevet

Øh, NEI ! For jeg hadde jo selv visst det. Det hadde spist meg opp innvendig. Jeg elsker min mann og å holde på en så stygg hemmelighet hadde trolig drept kjærligheten litt etter litt.

Gjest Mann på 36
Skrevet

Nei, med samme begrunnelse som jente32 over her.

Gjest mystify
Skrevet

Nei, kunne aldri falt meg inn...

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Jeg hadde visst det, og det hadde jeg ikke klart å ha på samvittigheten. Om situasjonen var motsatt, ville det vært et tillitsbrudd som jeg aldri hadde kommet over, og det hadde betydd slutten for oss, uavhengig av felles eiendom, barn etc. Så nei, det hadde jeg ikke klart.

Skrevet

Nei. Aldri!

Skrevet

Jeg hadde nok ikke sagt nei takk til en skokk med playboy bunnies.

Skrevet

Ingen som vil svare ja? Regner med at flere her inne har vært utro noen gang?

I mitt tidligere forhold ville jeg svart ja til spørsmålet, fordi forholdet mitt manglet spenning og kjærlighet. Men nå er jeg så oppoverørene forelska i min nye kjæreste at å være utro er ikke et alternativ for meg :hjerte:

Gjest vimselot
Skrevet

Jo, jeg kunne funnet på å være utro under gitte omstendigheter.

Gjest Peachbud
Skrevet

Nei.

Både av hensyn til samboeren min, og fordi det rett og slett ikke frister.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

I mitt tidligere forhold ville jeg svart ja til spørsmålet, fordi forholdet mitt manglet spenning og kjærlighet. Men nå er jeg så oppoverørene forelska i min nye kjæreste at å være utro er ikke et alternativ for meg :hjerte:

kanskje nettopp fordi de har vært det en gang vet de hvor idioti det er og har lovet seg selv å aldri være det igjen?

Mitt svar er NEI! Spiller ingenrolle om han finner det ut eller ikke. Vil jeg pule rundt kan jeg være singel, men det er andre ting som er viktigere for meg enn det.

Gjest vimselot
Skrevet

Så ingen her på kg har vært utro noen gang?

Skrevet

Nei, jeg ville ikke gjort det!!

Jeg har ikke lyst til å ha sex med noen andre og jeg ville ikke klart å holde på en så stygg hemmelighet.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Nei. Fordi jeg aldri ville klart å holde noe sånt skjult. Jeg kan stort sett leses som en åpen bok.

Jeg har aldri vært utro, men kan se for meg at noen har vært det selv om de svarer at de ikke har noe ønske om å være det i framtiden. Utroskap er vel sjelden noe man planlegger i utgangspunktet?

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Hva med når dere har vært sammen i 7-8 år, og spenningen ved en ny partner har lagt seg? Det er vel sjelden et alternativ å være utro når man er nyforelsket? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...