Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en stroppeløs kjole som jeg ikke kan ha stroppeløs bh under, og stoffet er sånn at man ser brystvortene fint gjennom kjolen. Finnes det noe teip-aktig man kan klistre over brystvortene i slike tilfeller?? Hvor kjøper man i så fall det?

Tusen takk for svar!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

cubus har slikt. men hvorfor skjule dem hvis du har små nok pupper til at de ser pene ut uten bh

Skrevet

Det finnes sånne plastikkdinger man kan "lime" på brystet slik at de ikke synes. Har bl a sett det på Hennes og Mauritz i undertøysavdelingen.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Lindex har også noen varianter til å skjule brystvortene med

Skrevet

Hvorfor skjule brystvortene...

Gjest StockDama
Skrevet

hvorfor skulle hun ikke det?

om jeg først må gå med noe som ikke kan ha bh under foretrekker jeg å skjule brystvortene også...

Gjest nimbus
Skrevet

jeg pleir å lime noe som heter mefix over, du får det på apoteket.

Skrevet

De fra H&M sitter ikke noe godt, og faller fort av.

Skrevet

Hadde en sånn kjole på nyttårsaften, og hadde kjøpt sånn usynlig bh med tape. Den var altfor stor, så jeg endte opp med å brette dopapir, legge plastertape (sånn hvit) i kryss over. Det fungerte greit nok, selv om jeg var litt bekymret.

Ville heller ha kjøpt noe i en av butikkene som er foreslått, men kanskje ta med plastertape i veska. :)

Skrevet

Plastertape i kryss bruker nå jeg :) dvs...den tid jeg kunne gå uten bh :forvirret:

Gjest Deception
Skrevet

Enten bruker jeg BH, eller ingenting. De "nipple covers" vises også gjennom klærne, og det ser ikke spesielt smart ut.

Skrevet

Hei! Takk for mange svar!! Kjøpte sånn "tape-bh" på h&m, men det funket absolutt ikke! Den var altfor stor og syntes gjennom kjolen, så det ble til at jeg gikk uten noe under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...