Shiloh Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #81 Del Skrevet 29. mars 2007 Mannen kommer ikke hjem før imorgen... Bare en natt igjen, så er han her. Gleeeder meg! :-D *drinkin' some white .. slapper av! Snuppa er lagt, og sover godt i vogna si. Må snart venne henne til senga, men hun lager for mange babylyder enda. Gleder meg masse å trille i finværet sammen med venninna imorgen. Er meldt 12 grader!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 29. mars 2007 #82 Del Skrevet 29. mars 2007 Innom å sier hei, før jeg løper fort ut igjen for å ikke smitte deg og snuppa med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 29. mars 2007 #83 Del Skrevet 29. mars 2007 Så synd at mannen måtte bli borte helt til i morgen! Får håpe du koser deg på tur med venninna! Det er virkelig deilig å gå ute nå som det er så fint vårvær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonessa Skrevet 30. mars 2007 #84 Del Skrevet 30. mars 2007 Er innom og titter! Var litt usikker på hvem du var, men nå har jeg funnet det ut Håper alt er bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 30. mars 2007 #85 Del Skrevet 30. mars 2007 hei travle dager når det er sol ute, liksom som at alt skal gjøres på en gang, skal dere noe i påsken? vi reiser på fjellet på onsdag,blir herlig å komme seg vekk. ha en kjempe fin helg med snuppa og mannen og ikke for mye tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #86 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei Leonessa, sorry jeg ikke har gitt beskjed! Jeg skulle ønske vi hadde hytte og båt minnimy, men ingen av delene! Vi skal på biltur en dag, ellers hjemme og nyte været (hvis det holder seg!) Jenta vår er jo så liten at det er ikke mye hun kan enda, som feks skigåing. God bedring Cerise! :kyss: Har kost meg masssssse idag Susan Sto Helit. God helg! Åååå som vi har kooost oss idag! Er nesten litt rød i kinnene etter å ha vært så lenge ute i sola. Jeg, snuppa og venninna var å tok en øl på utecafe (første utepilsen!!), så bar det videre til en cafe vi tok lunsj. Og hjem til henne og slappet av med jordbær og kinanøtter. Hun er bare verdens herligste jente, denne venninna, og vi snakte om at vi MÅ ses mer fremover & begynne å trene sammen snart! Jeg blir så glad av sånne skjønne personer som henne. God. Mannen er hjemme om ca en time.. Da blir det :kline: ... Gjett om han skal få en goooooood vaaaaarm laaaaaang klem!! Snuppa sovnet nå etter kveldsmaten, tror hun har kost seg masse idag også, fått sett såmye, og vært ute i finværet. Jeg gleder meg til påske, da skal vi tre kose oss masssssse, og ta en deilig biltur (dagstur) med snuppa vår. Nå skal jeg slappe av til mannen kommer hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #87 Del Skrevet 30. mars 2007 Snuppa fikk altså IKKE utepils! Jeg kan ikke fatte dette været! ... sommer i mars!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 30. mars 2007 #88 Del Skrevet 30. mars 2007 Høres ut som du koser deg vennen!!!! Glad for deg jeg. Høres fantastisk ut med slike byturer, gleder meg til jeg kan også. Vi prøver så godt vi kan forresten.. Vil bli Håper at du koser deg sammen med mannen din nå.. Mannen og jeg har ryddet opp i masse skrot på loftet idag, og sett en episode av Carnivale nå, skikkelig spennende nå! Imorgen og søndag blir det jobb, trenger pengene... Ble så glad for at jeg fikk igjen på skatten! Ha en herlig helg og påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. mars 2007 #89 Del Skrevet 31. mars 2007 hva? fikk ikke snuppa øl altså?? 'sjokkert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #90 Del Skrevet 31. mars 2007 Gøy med serier man blir hekta på MiNNieMooSe! Ååå jeg håper du blir gravid snart, unner deg en liten søt ! Åja, du fikk brev om det i posten, så gøy du fikk igjen! Ha en super helg vennen! Hun skal få vente noen år Pasha! Idag var vi på Lekeland med svoger og ungene, koselig. :-D Ikveld blir det noen øl og avslapning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 31. mars 2007 #91 Del Skrevet 31. mars 2007 Heisann! Serier er bra ja, jeg begynte å følge med på mange i høst, men falt fort av lasset... Har så altfor liten tid til sånt. leder meg bare til sommer og skoleferie jeg nå, selvom det blir jobbing hele sommeren, men forhåepentligvis litt mer cash da.. Savner shopping!!!!! Jeg hååper også vi snart blir på tjukka, så jeg også kan få en søt liten baby. Jeg har blitt spådd at jeg blir det i Mai.. Spennende å se! Vurderer el tester...Brukte du det noen gang? God påske til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 1. april 2007 Forfatter #92 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Vi ser mindre serier vi også MiNNieMooSe Oi mai... ikke lenge til. håper spådommen går i oppfyllelse! Jeg brukte el tester ja, bestillte herfra . De funka bra, da vet du når i syklusen du har el. På meg, hadde jeg det mye tidligere enn vanlig i en syklus etter masse testing andre mnd, så derfor ble jeg gravid (da vi UNNGIKK å skulle bli gravide) Har du en fin søndag? Gleder meg til påsken når mannen har fri! :-D Endret 1. april 2007 av Shade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 1. april 2007 #93 Del Skrevet 1. april 2007 Håper du koser deg med mannen og snuppa i finværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 1. april 2007 Forfatter #94 Del Skrevet 1. april 2007 Nydelig vær Burpen! Håper du har en fin søndag! Snuppa sovnet en liten stund på terrassen istad. Vi slapper av hjemme.. Hun er litt sutrete nå, enten trøtt eller vil ha litt mer mat.. skal prøve gi henne litt mer nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. april 2007 #95 Del Skrevet 1. april 2007 Innom med en God palmesøndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 1. april 2007 Forfatter #96 Del Skrevet 1. april 2007 God palmesøndag Cr@sh! Puh.. Tar vårrengjøring idag.. Kjøkkenet og stua så langt. Snuppa sovet søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonessa Skrevet 1. april 2007 #97 Del Skrevet 1. april 2007 Fikk ikke snuppa di øl altså!!!?? Deilig med utepils da Det er helt utrolig med været ja... Er jo sommer i mars Deilig er det i alle fall. Får nyte mens man kan, for plutselig er det dårlig vær! Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. april 2007 #98 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Hei og hå! Du hadde tidlig EL ja? Lurer på når min er. Skal jammen bestille meg slike tester jeg. Takk for link! Vårrengjøring her også, deilig etterpå! Jeg skal kose meg så mye som mulig med mannen min i påsken også, etter påske begynner han i fulltidsjobb og da blir hverdagen brått en annen enn hvordan vi har det nå.. Men, det er bra med fast jobb for han. Nå skal jeg gå å legge meg litt sammen med min kjære, var såå trøtt da jeg stod opp kl 07.00 idag, la meg litt vel sent igår, blir så oppspilt når jeg har senvakt! Imorgen blir det senvakt også.. Nå skal jeg sove i en time.. Endret 1. april 2007 av MiNNieMooSe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. april 2007 #99 Del Skrevet 1. april 2007 Innom med en og ha en fortsatt fin palmesøndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg