Skrållan Skrevet 25. mars 2007 #21 Del Skrevet 25. mars 2007 Grattis med nytt salongbord! Kose dere masse alle sammen i det fine været i dag, og ha en super søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 25. mars 2007 #22 Del Skrevet 25. mars 2007 Innom med en stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 25. mars 2007 Grattis med leilighet ~Mrs.Valentine~ ! Så du film igår? Jeg prøvde å sende deg PM men innboksen din er full Felicity. Men har skrevet i boka di Sovet godt MiNNieMooSe? I like måte Skrållan! Mannen reiser med jobben idag. Vet ikke hvor lenge han blir borte, alt fra to dager til hele uken.. Nyyydelig vær, gjør godt for sjela. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 25. mars 2007 #24 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg har dagbok, trykk på linken nederst i mine innlegg Strålende vær her og, så fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #25 Del Skrevet 25. mars 2007 Kommer innom deg snart Cerise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #26 Del Skrevet 25. mars 2007 Valentine ga meg ide til å kikke på klær.. Inspirasjon.. Topp1 Topp2 Skjørt Jakke Kjede Undertøy Åååå nå får jeg lyst til å shoppe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 25. mars 2007 #27 Del Skrevet 25. mars 2007 Takk for gratulasjon. Det ble litt film på meg i går...jeg skrev jo feil til deg da; filmen jeg tenkte på gikk jo på TVN: livet med Helen. Kjæresten kikket litt på fotballen, så jeg fikk bare med den siste halvtimen. Men det var like greit; den var ikke såå bra....Så du den? Dumt at mannen reiser, og at du ikke vet hvor lenge han blir. Reiser han ofte? Mannen min har akkurat vært borte en uke, så jeg vet åssen det er. Men det er vel litt annerledes for dere når snuppa også tar tid og krefter?! Håper han ikke blir så lenge da. Men du har jo oss å snakke med, vennen! for det fine været. Måtte det vare...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg har hørt om filmen ~Mrs.Valentine~, men så den ikke. Er nok bare godt å være litt fra hverandre også iblant, han reiser sjeldent. Blir litt mer jobb med snuppa ja, får håpe hun er snill denne uka! Jeg stripte håret hjemme igår - bilde. Et bilde til, av søta vår som har begynt å løfte hodet siste dagene mens hun sitter i vippestolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 25. mars 2007 #29 Del Skrevet 25. mars 2007 Flinke snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #30 Del Skrevet 25. mars 2007 Susan Sto Helit * stolt mor * Har lastet ned en ny av Greys, kanskje jeg skal se den ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #31 Del Skrevet 25. mars 2007 Prøvde å legge snuppa i vogna nå, hun var så sutrete.. Pleier legge henne i 20-21 tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #32 Del Skrevet 25. mars 2007 Så kjipt, vi får ikke med oss babysvømming imorgen.. Hadde gledet meg til å ta bilder under vann. Men men, regner med vi får gjort det om noen uker igjen, må huske å kjøpe svømmebriller! Rart uten mannen her.. Litt trøtt.. Setter på en Greys.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 25. mars 2007 #33 Del Skrevet 25. mars 2007 Så kjipt, vi får ikke med oss babysvømming imorgen.. Hadde gledet meg til å ta bilder under vann. Men men, regner med vi får gjort det om noen uker igjen, må huske å kjøpe svømmebriller! Rart uten mannen her.. Litt trøtt.. Setter på en Greys.. ← Det var jo kjipt! Er det sånn at de tar bilder av babyene under vann en gang, eller er det sånn at dere tar bilde selv? Hos oss er det mulig å få tatt undervannsbildet en gitt dato. Kose deg med Greys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 25. mars 2007 #34 Del Skrevet 25. mars 2007 nå er pm, ikke full lengre... klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #35 Del Skrevet 25. mars 2007 Heldigvis så jeg på kursplanen istad og det er fotografering over og under vann i april Susan Sto Helit :-D Jeg tror det bare var dykking, at de er lenger under vann for første gang imorgen.. Tror vi skal ta bilder ja, at vi kjøper engangs-undervannskamera. Sender PM Felicity Neste torsdag er det påske. Har sååå lyst å reise på hyttetur eller noe.. Mangler bare hytte.. Uansett, jenta vår er jo så liten enda. Blir kos når vi kan begynne å gi grøt snart, neste mnd. Lurer på hvordan hun reagerer på det. Hun liker vertfall IKKE tran! Stakkars. Regnte ut på permisjonskalkulatoren på nettet nå. Siste perm-dag er 05.09.2007 Det er hele permisjonen.. Men har lyst at mannen skal ta ca 2 mnd.. Eller, er litt usikker. Hvordan skal jeg klare begynne å jobbe å ikke være med snuppa mi på dagtid?!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 25. mars 2007 #36 Del Skrevet 25. mars 2007 Så fin du har blitt på håret! og der minna du meg på at jeg har en hårfarge liggende, som jeg kanskje bør bruke snart også! Og så flink og sterk snuppe da! Vil tro det er rart uten mannen, men jeg er sikker på at dere jentene kommer til å kose dere godt! Hihi, så snuppa liker ikke tran? Ida spytta det bare ut hun, så vi begynte med D-vitamindråper i stedet! Påske ja... hadde vært kjempehyggelig å være på hytta i påska, men det blir nok bypåske på oss i år. Synes ikke Ida er "gammel nok", også kommer det bare til å bli kaos. Det får heller bli neste år! Gruver meg til permisjonsslutt jeg også.. 12.09 må jeg tilbake på skolebenken, og jeg ser ikke frem til det! Men jeg blir nok hjemme en god del, for jeg har ikke obligatorisk fremmøte, og vi har ikke søkt barnehage til Ida. Ha en fortsatt god søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 25. mars 2007 #37 Del Skrevet 25. mars 2007 *sniktitter litt* Morsomt å se bilder av vesla i vippestolen, sånn har min lillemann begynt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 25. mars 2007 #38 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg skal faktisk begynne å jobbe igjen allerede i august jeg... Eller, egentlig er det vel slutten av juli... Gru-gleder meg litt. Blir merkelig å ikke få med meg hvert minste fremskritt Julegaven gjør! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 26. mars 2007 #39 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei. Hvor laster du ned grey's hen du da? Å det er så dumt at ikke den går lengre, men må vente til høsten for å se det... Men har fått tak i noen episoder klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #40 Del Skrevet 26. mars 2007 Idag har jeg og søta vært å hilst på ei venninne som jobber i byn. KNALLvær, herlig Gleder meg til andre venninna med baby kan være med ut iblant, men hun må vente pga keisersnittet, med å bære. Nå har babyen fått mat, idag fikk hun kl 06, 1030, 1430, 1530. La meg ganske tidlig igår og sovnet etter første mating, så jeg føler meg opplagt. Hun løftet hodet istad mens jeg holdt henne, er så flink! Ja jeg eeelsker den serien, og Frustrerte Fruer Felicity. Har sendt deg ny PM! Så enig Susan Sto Helit! Har lyst å følge med snuppas fremskritt hver dag. Kjempegøy å se de klare mer og mer Peppa! Ja det er nok for tidlig med hyttetur med snuppene Skrållan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg