Gjest lolle Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 har bare hørt om den,men noen som har erfaring med at den faktisk virker som den skal?(den skal visst klumpe seg sammen og man kan pille den av når man har varmt vann på øynene,slik at man slipper sminkefjerner på det)
venus* Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Har du søkt? Finnes kjempemange svar om det. Jeg liker den veldig godt.
Catzy Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har brukt både den originale og den nye som er "lengthening and thickening". Liker den nye best, men begge funker bra. Den originale gir et mer naturlig utseende, så noen synes den er kjedelig og bortkastet. Og patenten med å fjerne den med kun varmt vann fungerer veldig bra. OK, det kan ta litt tid å ta av, men det blir ikke flekker, bare litt klumper. Den drysser generelt veldig lite. Jeg har pleid å først holde en klut med varmt vann mot vippene i 5-10 sek før jeg begynner å gni. Det har pleid å gå veldig bra.
Mary_H Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Jeg liker den også godt. Først synst jeg den var travel å fjerne, men etter at jeg ble vant med hvordan jeg gjør det, ble det lettere enn med vanlig mascara. Fungerer veldig godt nå på vintertiden når det laver ned med snøv og regn om en annen.
Gjest *Tara* Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har ikke vært fornøyd med den. Liker ikke å måtte gni så mye på huden rundt øynene ..
Parfumfreek Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 Den sitter som et skudd, og er pen også på etter min mining iallefall. Noen klager over at den er vanskelig å fjerne, men du må bare lære deg teknikken. Sikkert mange metoder, men jeg holder en klut med masse varmt vann (så varmt jeg orker) mot øynene x antall sekunder. Da er det bare å rulle den av
Parfumfreek Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 Herregud så mye rart jeg skrev der da ... Får skylle på at jeg er stuuuptrøtt!
Gjest Deception Skrevet 23. mars 2007 #8 Skrevet 23. mars 2007 Jeg elsker både den nye og den gamle! Den nye sitter ikke like bra, men allikevel godt nok. Etter at jeg ble fortrolig med disse mascaraene, har jeg sluttet å bruke ordinære vannfaste mascaraer, som må fjernes med rå makt, uansett fjerner. Fjerningen av 38* tar litt tid å venne seg til, men det er lurt å holde en klut med varmt vann mot vippene så den løser seg opp litt. Man skal ikke trenge å gni noe særlig, i hvertfall. Best er det å fjerne den i dusjen hvis man skal dusje om kvelden.
Gjest Kitten Skrevet 23. mars 2007 #9 Skrevet 23. mars 2007 Jeg sleit litt i starten med teknikken, men så begynte jeg å vaske ansiktet først med "vaseline intensive care" alt-i-ett, og da prella visst mascaraen av og. da slipper jeg å gni og jeg slipepr å bruke så varmt vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå