Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd hundrevis (føles det som) av deoer, og skapet er fullt...

Men jeg finner ingen jeg liker...

Jeg var veldig fornøyd med H&M sin Cottage (hvit), men den har de sluttet med. :roll:

Jeg tror ikke jeg svetter mer enn andre, men jeg synes det fort blir vond lukt.

Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Cosmica på Apoteket er veldig bra. Syns jeg da :)

Gjest lolle
Skrevet

Jeg har også prøvd mange,men Sterilan er den beste,den er jeg knall fornøyd med,og holder virkelig hva den lover :) også er det mange forskjellige lukter på de

Skrevet

Rød Homme fra apoteket. Luktfri og effektiv og mild for huden. Koster litt under hundrelappen.

Skrevet

Synes alle deoer funker bra jeg. Ingen lukt eller fukt med noen av da. Men bruker Nivea selv, synes den tørker raskest, uten at jeg blir klissete og seig. Dove sin stift er også god (når jeg ikke har tid til å stå med armene oppe og vente på at den skal tørke).

Skrevet

Henger meg med på denne, den fungerer veldig bra for meg og!

Skrevet

Sterilan! Billig og helt utrolig bra.

Skrevet

Liker Palmolive Dry med aloe vera (grønn).

Skrevet

Prøvd.

Jeg har også prøvd mange,men Sterilan er den beste,den er jeg knall fornøyd med,og holder virkelig hva den lover  :)  også er det mange forskjellige lukter på de

Prøvd Sterilan også.

Rød Homme fra apoteket.  Luktfri og effektiv og mild for huden. Koster litt under hundrelappen.

Den har jeg ikke prøvd! :) Men Homme... Den er vel ikke for menn..? :klø:

Men bruker Nivea selv, synes den tørker raskest, uten at jeg blir klissete og seig. Dove sin stift er også god (når jeg ikke har tid til å stå med armene oppe og vente på at den skal tørke).

Prøvd både Nivea og Dove.
Gjest Vampyra
Skrevet

Jeg er fornøyd med palmolive sine, men må bytte mellom de forskjellige luktene for etterhvert blir jeg visst immun mot dem..

Skrevet

Kanskje det er det jeg også blir? Immun mot dem? :klø:

Skrevet (endret)

Jeg blir fort immun, så jeg veksler alltid mellom to, gjerne Doves rosa, Sterila Oxygen Fresh eller Aloe Vera. Funker bra for meg :)

Nivea og Palmolive sine synes jeg er klissete og tørker sakte..

Endret av kitekatt
Skrevet

Biotherm.

Den er ganske dyr, men den holder svetten under og lager ikke merker på klærene. Jeg kjøper den på tax free så blir den litt billigere. (Min mann og min mor, kjøper når de er ute å reiser, men det er jo ikke alle som har den muligheten da..)

men jeg har den deodoranten i flere måneder!

Gjest Allinara
Skrevet (endret)

Jeg sliter med at jeg svetter mye og at det fort lukter. Har provd maaaaaaaaaaaaaaaaaaaange deoer, men den jeg sverger til er Mitchum. den finnes både parfymert og uparfymert, jeg er nemlig allergisk også, men denne reagerer jeg ikke på. Du får kjøpt den på forskjellige parfymeri og noen apotek.Vita har den vel også.

edit: koster 69 kr og varer lenge.1-2 mnd her vertfall.

Endret av Allinara
Gjest Deception
Skrevet

Jeg har ømfintlig hud, og liker ikke deoer med for mye lukt. Men de skal helst ikke være uparfymert, heller. Mine favoritter er deoene fra Biotherm og HTH, begge holder meg tørr til og med gjennom en treningsøkt. Jeg er svett overalt, bortsett fra under armene.

Biotherm sin koster 160-170 kroner, men har til gjengjeld mer innhold enn de fleste deoer, og hos meg varer en sånn roll on glatt i 8-9 måneder.

Skrevet

Jeg har også vært på desperat deo-jakt, og har endelig funnet noe som fungerer bra. En venninnne med samme problem anbefalte Clinique sin deo. Har hatt den et par uker nå og er kjempefornøyd :)

Skrevet
Biotherm.

Har prøvd den og, og synes ikke den fungerer godt nok.

Jeg sliter med at jeg svetter mye og at det fort lukter. Har provd maaaaaaaaaaaaaaaaaaaange deoer, men den jeg sverger til er Mitchum. den finnes både parfymert og uparfymert, jeg er nemlig allergisk også, men denne reagerer jeg ikke på. Du får kjøpt den på forskjellige parfymeri og noen apotek.Vita har den vel også.

Flott! :) Tusen takk, den skal jeg se etter. Jeg har veldig sensitiv hud og reagerer lett på produkter, så da kan nok den uparfymerte være noe for meg.

Jeg har ømfintlig hud, og liker ikke deoer med for mye lukt. Men de skal helst ikke være uparfymert, heller. Mine favoritter er deoene fra Biotherm og HTH, begge holder meg tørr til og med gjennom en treningsøkt. Jeg er svett overalt, bortsett fra under armene.

HTH har jeg ikke prøvd.

Jeg har også vært på desperat deo-jakt, og har endelig funnet noe som fungerer bra. En venninnne med samme problem anbefalte Clinique sin deo. Har hatt den et par uker nå og er kjempefornøyd :)

Clinique ja! Jeg liker veldig godt hudproduktene, så jeg bør nok prøve denne. Tusen takk! :)
Skrevet

Jeg har også brukt Clinique sin uparfymerte og er godt fornøyd.

(Deo med parfyme får meg til å klø.....)

Skrevet
Liker Palmolive Dry med aloe vera (grønn).

Har kjøpt den nå, bare brukt den en dag, men foreløpig fornøyd. :) Skal sjekke ut Clinique. :)
Skrevet (endret)

Bruker Clinique sin Dry stick!! den er dritbra, tror at de er ganske like, bare at den dry sticken er i fast form. men men, kommer til å bruke dry sticken for alltid, er såpass fornøyd med den. Hvem orker vel egentlig å vente på at deo-en skal tørke? det er antiperspirant egentlig, da.

Når jeg ikke bruker deodorant har svetten min en tendens til å lukte pakkis/løk, men når jeg bruker antiperspiranten så lukter svetten min... ingenting, bare mild duft av noe godt noe. :P

Endret av Gulphild

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...