huldra11 Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Noen som vet hvilket merke av ris- eller maisgrøt som er jernberiket, uten kumelk, uten tilsatt sukker (eller med lite sukker) og uten gluten????
Murf Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Vi startet med startgrøtene fra Nestle; risgrøt og maisgrøt. Begge disse skal blandes med morsmelk/morsmelkerstatning (men kan inneholde spor av tørrmelk), er tilsatt jern og ikke tilsatt sukker. Ris og mais inneholder naturlig ikke gluten.
Murf Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Risgrøten smakte lim (syntes jeg og sønnen). Maisgrøt var mye bedre i smak.
minnimy Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 jeg brukte nestle frem til 8 mnd grøten,da syntes jeg den var veldig søt jeg byttet til småfolk og hipp grøt,de er bedre... jeg har blandet alle med vann.
Tusenfryd Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Mitt barn har brukket seg av alle barnegrøtene fra Nestlé, Hipp og happ og fandens oldemor. Vanlig risengrynsgrøt og havregrøt derimot... Men det var ikke det du spurte om. Men det jeg skulle si, en velassortert dagligvare har et bredt utvalg og det står veldig klart og tydelig hvilke grøter som inneholder ulike ting. Det er ikke sikkert du skal være kjempestreng på månedsanvisningene, du kjenner ditt barn best, men det skulle være greit å finne ut av innholdet.
Gjest Peppa Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 De har sluttet å produsert HIPP risgrøt fra 4 mnd.... Noen som vet hvorfor? Jenta mi elsket det når jeg begynte å gi henne det, og ville så gjerne at gutten skulle få, men de lager den ikke mere.
IdaC Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 De har sluttet å produsert HIPP risgrøt fra 4 mnd.... Noen som vet hvorfor? Jenta mi elsket det når jeg begynte å gi henne det, og ville så gjerne at gutten skulle få, men de lager den ikke mere. ← Det stemmer at de har sluttet med å produsere den. De begrunner det med at de istedenfor har begynt å produsere fullkornsgrøt som skal være enda sunnere for barna. MEN, jeg fikk hamstret masse i forrige uke på Smart Club. Vet ikke om du bor i nærheten av en Smart Club, men de har ihvertfall siste rest av de "gamle" Hipp sine grøtpakker. De går ut på dato i juli, så de holder jo noen mnd til hvis du kjøper flere pakker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå