Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, skal kjøpe meg bikini, og er kanskje ikke den eneste som ikke finner fram i jungelen av veldig små plagg?

Jeg har egentlig ikke så lyst til å vise frem den bleke, lubne kroppen min i det hele tatt, men skal jo til sydlige strøk. Har innsett at slankekuren ikke vil gi nok resultater innen sommeren dessverre, best å være realistisk nå. Jeg må ihvertfall ha en fin bikini :)

Jeg klarer ikke bestemme meg for hverken farge eller fasong. Bør man ha lys eller mørk farge til en blek, lubben kropp?

Og hva med fasongen? Liker best litt stødige halterneck'er (ikke mini-trekanter altså), så det er trusa som er problemet. Hipster, boxer, tai? Tja? Regner med at kroppsfasong er viktig her, jeg er litt bred over både rumpa og hoftene, og magen er absolutt ikke helt flat og stram. ;)

Tips og tanker anyone?

:sexy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stringtruse!!! :sjarmor: I syden er alt lov...

Gjest Deception
Skrevet

Hvis du er litt bred, er kanskje ikke bokser/hotpants det aller lureste, siden det gir litt fokus på den delen av kroppen som er bredest. Da ville jeg heller gått for en truse med normal benskjæring.

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Hvis du er litt bred, er kanskje ikke bokser/hotpants det aller lureste, siden det gir litt fokus på den delen av kroppen som er bredest. Da ville jeg heller gått for en truse med normal benskjæring.

Enig. Pluss at jeg syns folk ser smalere ut om det er tynne snorer på siden av trusa.

Gå gjerne for halterneck. Gjør det hvert år selv jeg. Mye fordi jeg syns det er fint, og fordi puppa mine trenger litt hjelp.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg vil gjerne ha den røde halterneck-bikinien de har inne på hm.com, men typisk nok kommer den ikke inn før etter uke 17 (tror jeg), og da er jeg allerede hjemme fra ferie. Hvis jeg da ikke har flaks og finner den i butikken.

Ellers har jeg en Roxy-bikini fra i fjor, med trekanttopp (foret) og normal truse, og synes den er ganske OK.

Skrevet

Jeg satser på La Senza i år.. håper virkelig de har noen bikinier som er bedre enn hva H&M kan tilby. Jeg foretrekker halterneck, puppene mine trenger løft og støtte, men får så vondt i nakken, og teit skille, fordi jeg trenger brede stropper til å knyte i nakken, ellers gir det ikke støtte nok, så satser på en vanlig bikini i tillegg denne gangen! Og jeg må ha knyting i nakke og rygg.. mange krav jeg stiller :forvirret:

Har funnet noe på Kappahl tidligere også, så får titte der og. Gruer meg allerede :forvirret:

Skrevet

Vi sitter å kikker på importlista for bikinier i år :) og vi bare sikler. det er så mye pent. Men vi må nok, som alle andre firma, vente litt med å ta de inn. Litt tidlig enda, men det er så mye pene fasonger og farger i år :)

Skrevet

Har en hvit halterneckbikini med knyting foran på BH'en og på sidene av trusa som jeg kommer til å bruke i år også.

Gjest Peachbud
Skrevet

Jeg har kjøpt trekantbikini i retro farmormønster med perler og paljetter. Fra Oasis. :sjarmor:

Topp

Bukse

Skrevet

Turkis er den beste fargen hvis du er ganske blek. Det får deg til å se litt mørkere ut. I hvert fall meg.

Gjest Frøken Titt
Skrevet
F.eks. med snøring i sidene? Ala denne?

Ja. Liker de type trusene der. Passer min kroppsform og for dem som ikke føler for å utheve hofter. :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg kjøpte noen fine i fjor som jeg kommer til å bruke i år, dersom jeg får de på meg, vel og merke.

Skrevet

Bikini kommer jeg sikkert ikke til å kjøpe før jeg vokser ut av de jeg kjøpte for fire år siden. Noe så kjipt å kjøpe.

Jeg har to omtrent like. Bh med spiler, med slike hotpantsshort eller hva man kaller det. En i sort og en i mørk turkis.

Kunne tenkt meg den samme i brunt. Men nekter å bruke penger på noe jeg bruker bare når jeg skal i svømmehallen... eller når jeg bader kanskje den ENE gangen kanskje det året.

Ellers bruker jeg skjørt og singlet på stranda og bare skyver det litt opp her og der ;)

Gjest Deception
Skrevet

Har egentlig H&M bikinier i butikkene i år? Jeg er muligens blind, men her har jeg ikke sett det. Og nettbestilling er risky; hver gang ender jeg opp med at trusen passer perfekt, men at overdelen er så liten at den ville fått meg arrestert enkelte steder. Og siden vi skal til Syden med svigers, er kanskje ikke dét looken jeg er ute etter. :forvirret:

Har noen sett fine, ensfargede bikinier i blått eller turkis noen steder?

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Har noen sett fine, ensfargede bikinier i blått eller turkis noen steder?

I fjor hadde de det på Cubus i alle fall.

Skrevet

Synes årets bikinier fra Sloggi er veldig fine i år jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...