Gjest -eline- Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Jeg var selvsagt der! Fantastisk konsert! Øystein var knallgod på scenen som alltid (finefine dyktige mannen!), Olaf gjorde som vanlig en super jobb og ny-guten Lasse er jeg absolutt fornøyd med! (jeg var aldri helt begeistra for Tresselt...synes han ble så kjedelig på scenen etter at man hadde blitt vant med Nicolai Men Lasse ser det ut til å være mer liv i så!). Morsomt å se øya til Lasse omtrent lyse de første låtene, tror ikke han er helt vant til det trøkket som var på Sentrum Scene i går :-D Og det er jo alltid et pluss at de har med seg blåserne! Absolutt en knallkonsert! :-D Superglad for at HGH varmet opp, de gutta er rå! Og utrolig hyggelig! Hadde en koselig samtale med Gebhardt etter konserten, mannen er jo en levende legende så jeg måtte jo ta sjangsen når jeg fikk den Alt-i-alt: en flott kveld med knallgod stemning! Gleder meg til å se bildene samboeren min tok i går (han var heldig nok til å få fotopass), har ikke lastet de over enda, men det blir vel i ettermiddag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå