Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på hva slags sko jeg skal kjøpe nå til våren....

Kan disse brukes til jeans? (selvsagt KAN de det, men jeg mener: Blir det pent? :ler: )

http://www.lillevinkelsko.no/product_info....products_id=724

Svarte joggesko har jeg, samme med ballerinasko...

Trenger noe som passer til "penbukse" i jobbsammenheng + at de går til jeans.

Kjempehøye hæler vil jeg ikke ha....(nok av de som går rundt på høye hæler og ser ut som en skadeskutt elgku! :legrine: )

Gode forslag mottas med takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle til å svare at alle sko kan brukes til jeans. Helt til jeg så bilde av dem... Tviler sterkt på at de blir noe fine til jeans. Ser de mest for meg som perfekte til skjørt, men også fine til penbukse.

Har ikke noe forslag til sko til deg ettersom jeg kun bruker joggesko selv (sneakers altså, ikke JOGGEjoggesko).

Skrevet

veldig søte sko. kan da bruke de til jeans. med de rette jeans og en søt topp blir det kjempe bra..

Gjest baby-E
Skrevet

Søte sko. Du kan absolutt bruke dem til både jeans og penbukser.

Skrevet

Disse skoene var da anonyme, og kan jo gå til hva som helst :) Du skulle tatt deg en tur på sko rommet mitt da :) Jeg skal kaste sikker to hele søppelsekker med sko. De blir jo aldri brukt, og noen av de er jo ikke brukt. Fatter ikke hva det er med å bruke penger på ting, og aldri bruke det. Regner med det er flere enn meg som er flink til det :)

Skrevet

synes de var kjempefine, og ja de kan du bruke til jeans, skjørt, penbukser osv :) Vil og ha!!!

Skrevet

Jeg synes også de var kjempesøte :) Klart du kan bruke dem både på jobb og til jeans :)

Skrevet

Fine sko! Synes også at du kan bruke dem både til jeans og andre antrekk... :)

Skrevet
Disse skoene var da anonyme, og kan jo gå til hva som helst :) Du skulle tatt deg en tur på sko rommet mitt da :) Jeg skal kaste sikker to hele søppelsekker med sko. De blir jo aldri brukt, og noen av de er jo ikke brukt. Fatter ikke hva det er med å bruke penger på ting, og aldri bruke det. Regner med det er flere enn meg som er flink til det :)

Er du helt sprø!! Kaste!! Hvis de er 36-37 send dem hit ;)

Til hovedinnlegger. Digger campers på jobb pga lydløse gummihælen. Fine til stramme jeans. Men tror ikke de helt ville gjort seg med bootcut feks. Fine til pen bukser og :)

Men det er min mening!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...