Gå til innhold

Bryllupssuite/hotell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva prisen ligger for en bryllupsovernatting på hotell.

HVa er prisen på vanlig overnatting og "bryllupssuite"?

Hva er deres løsning på bryllupsnatta?

Vi skal ha et "lavbudsjett" bryllup (20.000 - 35.000)

og da er jo spm om hva vi får klemt inn på de tusenlappene.

Hare tenkt på å leie en liten koselig hytte, og bare ha det helt enkelt. ordne m frokost og sånn selv.

Eller om vi skal leie oss på hotell.

Litt greit på vite hva prisene ligger på.

En natt i en hytte ligger på rundt 500.

hm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi leier bryllupssuiten på et hotell i fr.stad og betaler 1500kr. Et annet skulle ha 1800-3000kr.. Så prisene varierer. Du må bare sjekke ditt område!

Skrevet

Vi får bryllupssuite med i prisen, da vi skal ha selskapet på et hotell. Med andre ord, gratis overnatting.

Skrevet

Planlegger ikke bryllup selv, men på hotellet hvor jeg jobbet hadde de to forskjellige brudepakker. En for like under 2000,- og en for 2500,-

Rommet var det samme uansett hvilken pakke en valgte, men forskjellen var hvor mye greier som skulle følge med (jordbær dyppet i sjokolade, frukt, champagne, gave fra glassmagasinet osv)

Skrevet

Her i oslo-området koster bryllupssuite ca 3000,-

Skrevet

1500, ink frokost, morgenkåper, frukt og spesial sengetøy sa hun, ikke at jeg vet hva det er.

Man kan jo velge et helt vanlig hotellrom trenger ikke være som disse store bryllupssuite.

Hytte--> bør på forhånd være sett til pyntet og varmet opp litt.

Selv om det er sommer kan de bli kalde utover natta.

Skrevet

2000,- og da fikk vi 600 kr i rabatt siden vi skal ha vielsen og festen på hotellet... Vet ikke hva som er inkludert... Hva er det som er vanlig at er med da?

Skrevet
2000,- og da fikk vi 600 kr i rabatt siden vi skal ha vielsen og festen på hotellet... Vet ikke hva som er inkludert... Hva er det som er vanlig at er med da?

Måtte dere virkelig betale når festen var der?

hver plass jeg hørte på var det inkludert vist vi holdt festen hos di..

Vanligvis er frukt, (noen ganger champis), og frokost på senga seff!

Vi får også ha rommet så lenge vi vil den dagen. Kommer jo sent ;)

Skrevet
Måtte dere virkelig betale når festen var der?

hver plass jeg hørte på var det inkludert vist vi holdt festen hos di..

Vanligvis er frukt, (noen ganger champis), og frokost på senga seff!

Vi får også ha rommet så lenge vi vil den dagen. Kommer jo sent ;)

Ja, det måtte vi... hmm.. kanskje rart.. tror jeg ber mamma ta en prat med dem i morgen jeg.. er hun som har ordnet med lokalet og slikt. Vi betaler jo ganske mye for lokalet, så jeg er vel egentlig enig i at suiten burde være gratis...

Når du sier at dere får ha rommet hele dagen, mener du da selve bryllupsdagen eller dagen etterpå... jeg hadde håpet at vi kunne ha rommet så lenge vi ville hele dagen etterpå, men de sa at vi sikkert kunne ha det ihvrtfall til to.. utsjekking er vel egentlig kl 12.. jeg synes ikke kl 14 er så lenge jeg.. kunne godt tenke meg å hatt det så lenge vi følte for.. er vel ingen andre som skal ha bryllupsuiten den dagen uansett, er jo en søndag...

Skrevet

Ja dagen etterpå, vi kommer jo nok ikke til rommet før i 2-3 tiden på natten tross alt, så da sover vi ut og nyter ettermiddagen der. Spise nok middag der tror jeg

Skrevet

:)

Det er da aldeles ikke en selvfølge at man får suiten inkludert i prisen ;)

Gjest HeidiO
Skrevet

Vi betaler 1900 kroner for bryllupssuiten. Da er champagne, frokost og sen utsjekk (altså til klokken tre) inkludert i prisen.

Deiligt å sove litt frempå og skikkelig kose oss med frokost og sånn på rommet, istedetfor å måtte pakke og stresse dagen etter.

Gleder meg!!! :)

Skrevet

selve bryllupsnatta er gratis - siden vi har selskapet på samme hotell...men vi må jo betale for de andre 3 nettene vi skal bo der. Da koster det 1200kr per natt (suite)

Skrevet

Oi, dere har fått det rimelig... Valget mitt står mellom to hoteller, det ene tar 2900,- og det andre 3000,- for bryllupssuiten... Ikke så veldig mange valgmuligheter der jeg skal ha bryllupet.

Skrevet

Vi får overnatte gratis på bryllupssuiten på hotellet vi skal ha festen på. Egentlig må man betale, men hotellet vi skal være på starta opp i fjor sommer, og da annonserte de at første paret som booka festen til de fikk suiten gratis. Det ble oss, gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...