NYA Skrevet 26. februar 2003 #1 Skrevet 26. februar 2003 Hei!!!!!! Jeg har de siste to ukene vært inne på bryllupssidene og lest masse..... interessant ...... og TAKK for alle gode tips! Skal gifte meg i mai, og har i dag vært og hatt siste prøving av kjolen, fant da ut at det ble enda flottere med hansker..... MEN hva da med armbånd, klokke og ringer .... over eller under hanskene?
Pip Skrevet 26. februar 2003 #2 Skrevet 26. februar 2003 Heihei! Hvis jeg skulle hatt hansker, tror jeg at jeg ville hatt minst mulig av armbånd og sånt... (klokke?? Pleier man å gå med klokke på bryllupsdagen, da??) Gifteringene skal dere selvsagt ha, men dere må vel ha dem under hanskene!!? Eller - dere må selvsagt ingenting, men jeg syns det blir mest naturlig...
Gjest Afrodite Skrevet 27. februar 2003 #3 Skrevet 27. februar 2003 Jeg for min del, syns det blir nesten litt "glorete" eller "for mye" med handsker, ringer, armbånd etc. enkelt og stilfullt. velg enten eller. gifteringen skal sitte på fingeren, ikke på handsken - jeg ville definitivt valgt KUN handsker, hvis det var töffere til kjolen! :D
Montezuma Skrevet 27. februar 2003 #4 Skrevet 27. februar 2003 Jeg hadde hansker, ringen inni, og droppet armbånd. Klokke skal INGEN brud ha. Denne dagen er det ikke opptil henne å passe tiden.....
Leo Skrevet 27. februar 2003 #5 Skrevet 27. februar 2003 I følge den store kloke boken min (Skikk og bruk) skal man aldri bære noen form for smykker utenpå hansker!
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2003 #6 Skrevet 27. februar 2003 Jeg skal også bruke hansker til kjolen,det er iallefall planen.Jeg skal kun ha ringen på meg og da selvsagt under hansken(er forlovet fra før så vi skal ikke sette ringene på i kirken). Klokke syns jeg ikke er fint på en bryllupsdag uansett,men det er nå min mening. Skal du ha armbånd har du dette utpå hansken men du har de på. Ellers viser jo både ring og evt. pynt du velger å ha når du ikke har hansker på. Syns det er finest med en ren stil.Jeg fant ut at kjolen ble mer fremhevet av og ikke ha noe mer "dill" i tilegg. Men,valget er ditt. Lykke til!
NYA Skrevet 27. februar 2003 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2003 Hei igjen:) Ringen har jeg allerede på fingeren også, tror kanskje jeg kommer til å ha et helt enkelt gullarmbånd utenpå hansken. Verre er det med klokka, jeg blir stressa hvis jeg ikke har klokke, men jeg prøver ... jeg skal jo ikke ha hanskene på meg hele kvelden.
Gjest J Skrevet 4. mars 2003 #8 Skrevet 4. mars 2003 Med fare for å stille et utrolig dumt spørsmål: Hvis man har på hansker i kirken, skal man da ta de av når man står foran presten og setter på ringene? Går man opp til alteret med hansker og tar de av seg før man setter på ringene?
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2003 #9 Skrevet 4. mars 2003 Hvis man har hansker i kirken skal man dra de av pent i salmen før man skal opp til presten. Man gir deretter hansken til forloveren sin sammen med blomstene.
Jasmine Skrevet 4. mars 2003 #10 Skrevet 4. mars 2003 Slenger meg på her.......... Selv har jeg kjøpt brudekjole utenlands, og skal nå ha hansker til. Vet noen om det lar seg gjøre å farge hansker????? Sliter med å finne den fargen som passer. HJEEEEEEEEEEEEEEEEELP! PS! Kan jo si at jeg ikke var så dum at jeg glemte å kjøpe hansker utenlands, de måtte bestilles og kunne ikke leveres før 8 uker senere. Det hjalp jo ikke meg som skulle hjem et par dager senere.... Hilsen en fortvilet kommende brud som trodde alt var i boks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå