Cuba Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Kan noen hjelpe meg? Når jeg skriver inn riktig brukernavn og passord og trykker på "Logg inn" dukker det brått opp et annet passord og det er selvfølgelig feil! Utrolig irriterende! Ikke så lenge siden jeg byttet passord så har sikkert med det å gjøre. Men hvordan kommer jeg inn?
Gjest Maxagaze Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Kan noen hjelpe meg? Når jeg skriver inn riktig brukernavn og passord og trykker på "Logg inn" dukker det brått opp et annet passord og det er selvfølgelig feil! Utrolig irriterende! Ikke så lenge siden jeg byttet passord så har sikkert med det å gjøre. Men hvordan kommer jeg inn? ← Ta vekk krysset for lagre passord.. ? Det er uansett en uting å be nettleseren din om å lagre passord, det gjør det bare altfor enkelt å komme seg inn på mailen din..
Cuba Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2007 Ordnet seg.. husket visst ikke riktig passord :sjenert:
Gjest Maxagaze Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Ordnet seg.. husket visst ikke riktig passord :sjenert: ← Så du ber fortsatt nettleseren om å lagre passordet.. ? Du må være en hackers våte drøm..
Gjest Maxagaze Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 Har ikke gjort det nei ← Bra ! Fortsett med det !
Fønix Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Så du ber fortsatt nettleseren om å lagre passordet.. ? Du må være en hackers våte drøm.. ← Litt nysgjerrig på hva du mener her, Max. Jeg har gitt maskinen min beskjed om å lagre MSN-passordet mitt. Hvordan har du tenkt å hacke det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå