aimee Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Han er som mange andre gutter; Liker ting. Tidligere har jeg gitt opplevelsesgaver, som konsertbilletter og liknende, og det har blitt mottatt med blanda følelser. Jeg kan strekke meg til 2000 kroner. Forslag på tøffe duppedingser til denne herremannen?
Gjest itla Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 (endret) Min sambo er 28, og har fått følgende i bursdags- og julegaver: - iPod - Tempur-pute (han kaller den NASA-pute - det var visst NASA som utviklet materialet... ) - Klær - DVD-bokser (TV-serier, filmtrilogier etc - sambo likte godt Matrix-boksen) - Diverse motorsykkelutstyr (altså - utstyr til en hobby/interesse) Andre forslag: - Digitalkamera (men det blir vel helst litt dyrere enn 2k, ihvertfall hvis det skal være et skikkelig "dingsekamera") - Memory stick (de nye knøttsmå) - Skikkelige sko (vanskelig å kjøpe uten at han er med) - Verktøy (det har visst skjedd mye på den fronten siden sambo kjøpte sin verktøykasse - han ønsker seg bl.a. ny hammer og en miniøks) Noen forslag, ihvertfall... Men det er utrolig vanskelig, og det blir verre for hvert år, synes jeg. Lykke til! Endret 22. mars 2007 av itla
aimee Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2007 Det var veldig mange fine forslag! Jeg har tenkt litt på verktøy faktisk, men jeg er skikkelig usikker på hva han faktisk har. Kanskje jeg skal ta meg en titt på Clas Ohlson. Når jeg tenker meg om, trenger han både jakke og sko, så kanskje jeg skal gi han et hjemmesnekra gavekort? Hmm... Er kanskje litt kjedelig, eller?
Rastafan Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Du må gi din kjæreste gratis klippekort på sex og blowjob! Da vil han være fornøyd til neste år. Mvh Rastafan
Krista83 Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 hva med en skikkelig kul klokke. Kanskje litt standard gave, men nå er det skikkelig mange kule herreklokker. Var innom Bjørklund en dag og smugkikka litt.. Ble nesten dårlig, har nemlig klokkedilla...
aimee Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2007 Jeg kommer til å gå for jakke, etter å ha snakket med han om det i går. Han vil heller ha en gave som han kan bruke masse og som han trenger, sier han selv. Veldig greit for meg. Litt kjedelig siden han nå vet hva han skal få da Får kanskje spe på litt med noen teaterbilletter eller no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå