Maja_83 Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Lurer på hva dere foretrekker? Gode, gamle tradisjonen med å bli båret over terskelen hjemme på bryllupsnatta, eller overnatte i suite på hotell med full oppvartning og frokost på senga når man våkner som nygifte?
Gjest Veronica Mars Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Vi skal hjem så vi kan bære over dørterskelen først, og så skal vi dra på hotell (det ligger bare rett borti her).
Malama Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Vi gifter oss 35 mil fra vårt hjem (på mitt "hjemsted", men jeg bor jo ikke der lenger) så å bær meg over dørstokken hjemme kan bli litt vanskelig, han får heller bære meg inn på hotellrommet? Evt bære meg inn hjemme når vi kommer hjem. Men bryllupsnatta blir på hotell, for jeg vil ikke ha den på kjellerstua hos mamma og pappa, som er alternativet...
naley Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 hotell, kunne ikke tenke meg å lag frokost den morgenen der. Vi får frukt, morgenkåper, og frokost på senga. balkong så muligheter for å se ut over havet :-)
Arkana Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Vi skal være hjemme bryllupsnatten, men det har ingenting med dørstokken å gjøre, det er bare det vi har mest lyst til. Hvis vi må flytte bryllupet (pga sykdom i familien) blir det derimot hotell, for jeg vil ikke tilbringe bryllupsnatten på gjesterommet til svigers.
Frey Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 Det blir hotell på oss. Hjemme er det fullt av gjester og vil gjerne slippe å måtte opp og lage frokost til dem dagen etter
Mirabella83 Skrevet 22. mars 2007 #8 Skrevet 22. mars 2007 Vi snakket om dette og valgte til slutt å være hjemme. Det var flere grunner til dette. Penger er jo alltid en faktor (i allefall i vårt bryllup). I tillegg tenker jeg at det er godt å slippe å pakke og ta med saker til hotell. At vi velger å sove hjemme gjør at vi absolutt IKKE skal ha gjester boende hjemme hos oss den helga. Det kommer ikke på tale å måtte være vertinne og stelle istand kveldsmat dagen før og frokost morgenen etter bryllupet altså
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 22. mars 2007 #9 Skrevet 22. mars 2007 Vi skal overnatte på hotell, men han har værsågod å bære meg opp trappa og inn når vi kommer hjem på ettermiddagen
Kykkelikokos Skrevet 22. mars 2007 #10 Skrevet 22. mars 2007 Vi skal overnatte på samme hotell som vi skal ha festen. På den måten kan vi spise frokost sammen med gjestene dagen etter.
rusketulla Skrevet 22. mars 2007 #11 Skrevet 22. mars 2007 Synes 3000,- for bryllupssuite når vi nesten ikke kommer til å være der er tull, så det dropper vi. Men av forskjellige grunner ønsker jeg ikke å sove hjemme (selv om jeg tror det kan være kjempedeilig å våkne i sin egen seng), så jeg tror vi kommer til å leie et vanlig hotellrom (med dobbeltseng og sen utsjekking
Mrs B Skrevet 22. mars 2007 #12 Skrevet 22. mars 2007 Vi overnatter på hotell, huset blit fullt av gjester fra hans familie.. Ikke akkurat drømmesit det nei!!
Bomull Skrevet 22. mars 2007 #13 Skrevet 22. mars 2007 Når den tid kommer vil jeg ikke være hjemme, men han kan heller få bære meg over terskelen dagen etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå