Tari Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Huff, jeg er så lei. Jeg har bilhulebetennelse, har hatt det i ca. 1 uke nå og før det lå jeg 2 uker med influensa. Uansett, i natt lå jeg våken nesten hele natten med vondt i det ene øret. Nå kjenner jeg bare litt murring i det øret og også litt i det andre. Mitt spørsmål er...er dette normalt når man har bihulebetennelse og det begynner å bli bra? (Har gått på penicillin siden mandag) eller bør jeg ta en telefon til legen igjen? Er så lei av leger så jeg spør her først Tari
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Føler med deg, er hjemme selv med tette bihuler, feber og the works. Murring i ørene høres ikke kjent ut for meg, men at det er vondt i ører, hode, "under" tennene og så videre er iallefall normalt for meg når det gjelder bihulene..
Tari Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2007 Føler med deg, er hjemme selv med tette bihuler, feber og the works. Murring i ørene høres ikke kjent ut for meg, men at det er vondt i ører, hode, "under" tennene og så videre er iallefall normalt for meg når det gjelder bihulene.. ← Stakkars, ja det er ikke noe gøy. Har ikke vondt i hodet, tennene eller "rundt omkring" lenger...Derfor jeg ble litt bekymret. Dette kjentes nesten ut som da jeg hadde ørebetennelse da jeg var liten...Men, om det sulle være noe sånt så tar vel antibiotikaen det også?
Virgo35 Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Det kan jo være at du har fått tette øreganger (fra mellomøret ned til halsen). De kan hovne opp ved infeksjon og allergi. Prøv å "blåse opp" øregangen ved å holde for nesen (og med lukket munn) samtidig som du prøver å puste ut gjennom nesen. Er øregangene tette, vil du høre "knaking og spraking" (er de potte tette vil du derimot ikke høre dette en gang!) God bedring, da!
Tari Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2007 Det kan jo være at du har fått tette øreganger (fra mellomøret ned til halsen). De kan hovne opp ved infeksjon og allergi. Prøv å "blåse opp" øregangen ved å holde for nesen (og med lukket munn) samtidig som du prøver å puste ut gjennom nesen. Er øregangene tette, vil du høre "knaking og spraking" (er de potte tette vil du derimot ikke høre dette en gang!) God bedring, da! ← Hm, jeg hørte ingen verdens ting da jeg gjorde det...Det knaker og knitrer litt når jeg svelger da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå