Kaffekoppen Skrevet 22. mars 2007 #1 Del Skrevet 22. mars 2007 Vi trenger to lenestoler eller andre gode stoler til stua. De bør være billige, da kontoen er skrapet for tiden. Kan dere anbefale noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annemsk Skrevet 22. mars 2007 #2 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei Ikea burde være bra med en slunken lommebok. Jeg så en lenestol på tilbud til ca 3000 denne uken, tror det var hos Bohus, eller en av de andre store kjedene. Den som sto i brosjyra var lyseblå, men de har sikkert i andre farger også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 22. mars 2007 #3 Del Skrevet 22. mars 2007 Denne er jo rimelig eller så har jo Ikea mange billige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 22. mars 2007 #4 Del Skrevet 22. mars 2007 Vi har en Tullsta lenestol fra Ikea, innkjøpt da jeg bodde på hybel. Den koster vel 6-700 kr, og er helt grei å sitte i (jeg liker best å sitte på tvers, da, med bena over det ene armlenet, men det er vel mye smak og behag. ). Fordelen med den er at du får løse trekk, og de kommer med nye farger med jevne mellomrom. Men jeg har prøvesittet bedre lenestoler, både på Ikea og mange andre steder... Hvor mye penger kan du/dere bruke på stolene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffekoppen Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 23. mars 2007 Så lite som mulig, men vil helst at de skal være ok å sitte i. De kommer til å bli brukt mest når vi får besøk. Selv sitter vi som regel i sofaen, men snart får vi besøk i ei uke, og da mangler vi rett og slett to sitteplasser på stua. Skal sjekke Tullsta. Er det noen som har erfaringer med andre stoler fra IKEA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 23. mars 2007 #6 Del Skrevet 23. mars 2007 Pöeng er utrolig god å sitte i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Skrevet 23. mars 2007 #7 Del Skrevet 23. mars 2007 Vi trenger to lenestoler eller andre gode stoler til stua. De bør være billige, da kontoen er skrapet for tiden. Kan dere anbefale noen? ← Skriv inn lenestol her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murron Skrevet 23. mars 2007 #8 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Ektorp lenestoler på Ikea er gode og pene synes jeg. Fra 1500,- til ca 2000,- stk. Men favoritten av lenestoler på Ikea er absolutt Tomelilla, men fant dem ikke. Håper ikke de er gått ut av produksjon? da jeg alltid har ønsket meg en slik.. Tomelilla er deilig å synke ned i vet jeg. Endret 23. mars 2007 av Murron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå