Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker en kabukikost fra Chanel til mineralfoundation. Kosten fungerer finfint den, men den mister utrolig mye hår. Kosten er egentlig beregnet for pudder, så kanskje den ikke tåler bruken? Den blir jo hardere brukt med all snurringen i lokket og i ansiktet enn om jeg bare hadde påført pudder. Bør den tåle såpass, eller bør jeg reklamere på den?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

En kvalitetskost burde tåle såpass, synes jeg. Spesielt en kabuki, som er beregnet for den typen bruk du beskriver. Når sant skal sies, har jeg aldri opplevd at en naturhårskost IKKE røyter, dessverre. :sur:

Skrevet

Chanel er vel ikke akkurat kjent for gode koster heller da. Har en Chanel-kost selv, og kommer aldri til å kjøpe flere for å si det sånn. Synes busten er skikkelig stiv, og den skraper på ansiktet. Dessuten slipper den masse bust.

Tror egentlig ikke du kommer noen vei med å reklamere på den, men det skader vel ikke å prøve.

Skrevet

Hmm... Hvilke merker har gode koster da (bortsett fra Body Shop)?

Gjest Deception
Skrevet

MAC skal ha bra koster, selv om de får veldig blandet kritikk på makeupalley.

Skrevet (endret)

Har body shop kabuki? Og kan en sånn kost brukes på vanlig foundationpudder?

Endret av Rexina
Skrevet

Shu Uemura har de aller beste kostene. Men de er dyre da, og så er jeg ikke sikker på om det går an å få tak i dem i Norge.

Laura Mercier og Paula Dorf har også gode koster. Men har ingen kabukikost fra noen av disse, så jeg vet ikke hvordan de er.

Skrevet

Store deler av busten løsnet faktisk forrige dagen, så da gikk jeg for å reklamere. Chaneldamen stilte ingen spørsmål, bare så på kosten, og tok frem et reklamasjonsskjema. Helt supert! Hadde enda en kabukikost fra Chanel som jeg bruker nå, og den ser ut til å være bedre. Valgte meg derfor en ny blushkost fra MAC (nr 116) som jeg er veldig fornøyd med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...