Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kjøpte jeg det nye solpudderet fra Guerlain som heter Terracotta Tan Booster. Ved bruk skal det hjelpe frem den naturlige fargen, men vet ikke om det stemmer. Bruker det i dag, og det virker veldig bra. Det er mer kompakt enn det vanlige solpudderet fra Guerlain, så man bruker mindre mengde. Det fulgte også med en kost (halvmåneformet og flat). Den fungerer sikkert fint når man har teknikken inne, men jeg fikk det ikke jevnt ved første forsøk. Andre som har prøvd dette solpudderet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, enda et nytt solpudder fra Guerlain som må prøves hehe, synes å føle at pengpungen skrymper i det fjerne. Hvordan så det ut? link?

Gjest Tweek
Skrevet

slenger meg på denne ettersom jeg ksal kjøpenytt solpudder

Skrevet

Sjekk www.guerlain.com

Det finnes bare i to farger, og jeg kjøpte det mørkeste. Det passet fint til meg selv om jeg har lys hud. Det lyseste ville blitt for oransj. Kostet litt mer enn det vanlige (425,-).

Skrevet (endret)

WOW:D *løpe og kjøpe*

tror jeg vil ha det mørke jeg au. :) hehe. de lyse sakene er liksom for l yse.

Endret av Gulphild
Skrevet

Spennende, dette må sjekkes ut!

Skrevet

Lukter det sånn som det vanlige solpudderet? Synes det er alt for sterkt parfymert.

Skrevet

Det så iallefall lekkert ut ...

Guerlain sine produkter har en tendens til å være ganske kraftig parfymert.

Har prøvd noen av kremene deres - er egentlig veldig gode, men for mye parfyme!

Skrevet

Det lukter ikke det samme som det vanlige solpudderet, men lukten er like sterk...

Skrevet
Det lukter ikke det samme som det vanlige solpudderet, men lukten er like sterk...

Så typisk! :sur: Da tror jeg nesten jeg får klare meg foruten det.

Gjest Tweek
Skrevet

jeg er veldig lys, men tror nok jeg vil ha den mørkeste.. Den andre var jo skikkelig orange

• 9 måneder senere...
Skrevet

Jeg løfter denne tråden opp, for å høre om andre har prøvet dette solpudderet til Guerlain

Skrevet

Jeg kjøpte dette i sommer, og har brukt det hver dag siden. Veldig fornøyd. Har det mørke.

Skrevet

Det frister, er hekta på solpudder har 3-4 andre. Men hvordan er det i forhold til det vanlige fra Guerlain?

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg tar meg frihet til å dytte denne tråden opp. Er det noen her som har prøvet dette solpudderet.

Hvordan er det i forhold til guerlain nr 2?

• 4 uker senere...
Skrevet
Jeg tar meg frihet til å dytte denne tråden opp. Er det noen her som har prøvet dette solpudderet.

Hvordan er det i forhold til guerlain nr 2?

Jeg synes det er akkurat det samme. Samme farge, samme konsistens osv. Same shit, new wrapping. ;) Bortsett fra at innpakningen også er omtrent lik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...