Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Deception
Skrevet

Hvordan vasker jeg best en naturhårskost til mineralfoundation? Ultrabrush-en min fra gloMinerals er knappe halvåret gammel, men føles ikke noe bra lenger, samt at den er begynt å røyte. Kanskje jeg egentlig burde reklamere på den der jeg kjøpte den.

Hittil har jeg vasket kostene med shampo og balsam, og latt dem tørke liggende på et håndkle. Er dette feil? Hva ellers kan jeg gjøre for å bevare kostene som nye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vasker kostene mine (i naturhår) med shampo og lar de ligge flatt til tørk på et håndkle. Dette har fungert helt fint på mine koster i alle fall.

Gjest Deception
Skrevet

Hmm, kanskje jeg har vært uheldig med denne kosten, rett og slett? Får høre hva hudpleieren sier, det er i hvertfall veldig irriterende. Jeg hadde forventet mer av en såpass dyr kost. :frustrert:

Skrevet

Jeg har hørt at man bare skal bruke shampo, og ikke balsam. Dette fordi fettet i balsamen vil gjøre at kosten suger til seg mindre av mineralfoundationen.

Jeg vasket forresten mine koster i dag (med babyshampo), og naturhårskosten fra Makeupstore kjennes veldig bra ut. :) Vil ha flere i naturhår!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...