Gjest Mzfire Skrevet 26. februar 2003 #1 Skrevet 26. februar 2003 Er litt usikker på hvor jeg skal legge dette innlegget under men prøver her. Saken er den at jeg sliter nå. Hvet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har både ringt og skrevet brev til Skagerak hvor jeg har bedt om å få en ny regning som stemmer. Jeg fikk en gal strømregning hvor jeg skulle betale strøm for mange måneder før jeg flyttet inn der. Jeg har aldri fått noen ny regning og i dag fikk jeg inkasso-varsel. Jeg blir så rasende. Nå har jeg skrevet og ringt, men ingenting nytter. Hva skal jeg gjøre? :evil:
Gjest sexysadie Skrevet 26. februar 2003 #2 Skrevet 26. februar 2003 Send en hitman på dem Vet ikke om slik averterer sine tjenester via gule sider, men d går jo an å sjekke.
Gjest Mzfire Skrevet 26. februar 2003 #3 Skrevet 26. februar 2003 Det hadde vært en stor glede nå for øyeblikket
L@dy Skrevet 26. februar 2003 #4 Skrevet 26. februar 2003 Faren er vel at konsulenten du snakket med har glemt hele saken. Neste gang du ringer til ulike kontorer, skriv ned navn på den du snakker med! Har opplevd å få så mye ulik informasjon, og så blir det bare tull. Aetat er jo et glimrende eksempel der. :x Men så har jeg navn på vedkommende og tidspunkt, da er det litt enklere. Synest sexysadie sin løsning var bra. He,he..når på dagen prøver du å ringe? Om de åpner kl. 08, så hadde jeg ringt med en gang de åpner. Lunch tider kan det være vanskelig å komme frem. "Alle" skal ha lunch, og så er det kanskje vaktskifte samtidig, om de jobber turnus. Har de noen kontor du kan møte opp? Brev har du skrevet...mail, send mail.... Forøvrig kan det være de har mye å gjøre. Jeg sendte mail til min strøm lev om å få delt opp regningen. Og den sendte jeg en god stund FØR forfallsdato gikk ut. Jeg fikk svar til slutt, og samme dag kom inkasso varselet. Det var greit nok, for hun skrev det var blitt sendt ut. Men den skulle hun slette. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå