Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha jeg synes det var morsomt jeg :-)

Skrevet

Jeg synes den var kul :)

Skrevet

Lurer på hva designeren tenkte da denne ble laget?

Syntes den var smakløs pga figuren.. (men selve ideen om et stativ som står slik var kul)

Skrevet

Jeg synes den er tøff. Den hadde nok ikke passet inn i alle kjøkner, men kan se den for meg i et et kjøkken med en moderne, minimalistisk stil.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt det stativet. Det hadde passet perfekt i det nye kjøkkenet vårt.

Skrevet

Er ikke dette ganske gammelt nytt?

Skrevet (endret)

Nei, syns ikke noe om den. Likte hverken det formmessige eller "symbolverdien" i den. Ikke en sånn jeg ville hatt på kjøkkenet når jeg lagde middag sammen med ungene. Ville ikke hatt den om jeg ikke hadde hatt unger heller.

Endret av fil
Skrevet

Hehe, ga den bort i bryllupsgave i fjor. Synes den er ganske kul, jeg!

Skrevet

På ingen måte min stil, synes ikke den er noe fin i det hele tatt. Men nå liker jeg svært sjelden knivstativer i hele tatt da.

Reagerer ikke med sinne eller noe slikt slik som damen i artikkelen det ble linket til, har man den stilen så kan den sikkert være stilig. Bare ikke hjemme hos oss.

Skrevet

Jeg synes den var kul, men ikke noe jeg ville hatt på kjøkkenet vårt. Ellers skjønner jeg ikke helt hvordan folk kan bli rasende over noe slikt, og såpass at de bare må forlate butikken. :overrasket: Det er jammen meg en del fintfølende sjeler rundt omkring.

Skrevet

Reagerer heller ikke med sinne, og på en måte er det litt festlig, men jeg ville aldri hatt det hjemme og jeg ville aldri kjøpt det til noen da jeg ikke har noen venner jeg tror passer til den typen humor.

(for for meg blir det mer en type humor en en stil)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ikke noe for meg eller mine venner heller.

Skrevet
Ikke noe for meg eller mine venner heller.

Har du virkelig spurt alle vennene dine om dette?

Skrevet
Har du virkelig spurt alle vennene dine om dette?

man kan vel ha en viss anelse om hva vennene sine liker, siden man ofte har vært hjemme hos dem og sett hva de har og ikke har fra før.

Det gir liksom en liten pekepinn på smaken til vennene

Skrevet

For all del.

Jeg synes det bare var pussig at hun uttalte seg på vegne av alle sine venner.

Gjest Mayamor
Skrevet

Det er ikke noe jeg ville kjøpt verken til meg eller andre. Om andre liker det hadde de fått kjøpe det selv eller fått det av andre. Og om jeg skulle i bryllup og dette var et av ønskene: jeg hadde ikke kjøpt det. ;)

Skrevet

Og jeg har både grotsk og ( iflge noen) merkelig sans for humor og synes denne var kanonartig.....

Skrevet

Jeg synes den var stygg, og smakløs... og ja, jeg anser det sogså som at man må ha den formen for humor, mer enn stil.

Men for all del, jeg ville ikke blitt sint og gått til avisa med det. Men, ville slett ikke hatt den nei.

Skrevet

Den er jo utrolig morsom. Eneste grunnen til at jeg ikke har den er at samboeren sier nei. Men det er bare fordi den er dyr, og fordi vi allerede har knivblokk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...