Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Jeg møtte kjæresten min på en sjekkeside på nettet. Jeg slettet profilen med en gang da vi ble sammen. Nå har vi vært sammen i 4 måneder, og jeg har funnet ut at han fortsatt har profilen. Han har vært innlogget nylig, og det står at han er singel. Fikk en veldig ubehagelig følelse da jeg så det. Hvorfor har han ikke slettet profilen sin? Hvorfor står det at han er singel? Og hvordan kan jeg ta det opp med han på best mulig måte slik at han gir meg et ærlig svar?
Lizzie123 Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Tror ikke det finnes så mange "bra" måter å ta det opp på. Jeg ville bare sagt no sånt som: "Hyggelig at du forteller meg at du fortsatt er singel da, når jeg trodde du var med meg. Men siden du tydeligvis ikke er det, så er vi begge single nå da." Og så smilt mitt største smil. Så er vel hans sin reaksjon at han heller vil være singel (og da er det jo bra at du fant ut det såpass fort!), eller at han vil fortsette med deg (og da må han jo komme opp med en utrolig god forklaring). Uansett så er det han som må være ydmyk her, og ikke du som skal tigge han om å bli hos deg. Håper det ordner seg for deg
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Jeg var i en lignende situasjon selv og vi sletta begge profilene etter kort tid. Svaret til deg er veldig enkelt. Kommunikasjon kommunikasjon kommunikasjon. Spør hvorfor han har en singelprofil på nettet ennå, og fortell ham at du ikke liker det. Enten så har han ikke tenkt over det, eller så er han fremdeles på leting. Hvilken av de to det er finner du kanskje ut når dere snakker om det, på bakgrunn av magefølelsen ...
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Takk for svar dere to. Ja, jeg vet jeg må ta det opp med han, men jeg gruer meg. Har ikke lyst til å finne ut at han er en dritt, men at det er en god grunn til at han fortsatt har profilen. Men jeg vet ikke helt hva som er en god grunn da.
gompen Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Hvis han er en dritt, er det vel like greit at du finner det ut nå, så slipper du å kaste bort tid på han. Kan jo håpe at han ikke har tenkt over det/brukt siden på lenge...
Gjest Frøken Titt Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 (endret) Det er så dårlig at man ikke kan skrive at man har kjæreste. Kjæresten min og jeg møttes ikke via nettet, men fortalte begge at vi hadde en profil på samme sted. Han skrev med en gang at han hadde kjæreste da vi ble sammen, og jeg kan gå å se inne på profilen hans om jeg vil det også. Spør om det du og. Eller hvorfor ikke bare gjøre det? En nettprofil syns jeg ikke man skal ta for seriøst om man har kjæreste. MSN funker fint, gjør det vel ikke? Enten har han ikke tenkt særlig over det (noen tar jo ikke profilene sine seriøst, me det blir kanskje litt annerledes hvis dere har møttes over nett?), ellers kan det være at han er en idiot. Men jeg ser ikke problemet at man er på sånne sider hvis man opplyser om man har kjæreste da. Selv snakker jeg med masse venner b.l.a på myspace. Endret 25. mars 2007 av Frøken Titt
Gjest Don Giovanni Skrevet 25. mars 2007 #8 Skrevet 25. mars 2007 Jeg hadde en to-tre ukers karriere på nettet for etpar år siden. La ut profil på minst fem steder. Det ble bare to av stedene jeg gjorde noe mer med, og møtte noen jenter for så å løpe så fort jeg kunne bort fra både dem og sidene. Men det er også de eneste to sidene jeg husker å ha vært på. De andre er jeg nok på ennå, men husker hverken brukernavn eller passord. Det kan være så enkelt som det. Bortsett fra at logikken spriker siden dette er samme side dere traff hverandre på. Den sida ville jeg nok husket Så alternativ to er at han vil sjekke markedet litt til, for å se om han finner noen bedre. Han bør med andre ord ha en meget god forklaring på hvorfor han fremdeles er på sida som single. Jeg skjønner ikke hva han skulle på en side som par heller, men det er en annen sak. Mange gjør det og jeg ser ned på dem også.
Buddeie81 Skrevet 25. mars 2007 #9 Skrevet 25. mars 2007 Åpenhet er en av tinga man burde gå etter nå en skal møte den kommende kjæreste. Ha selv treft en mellom møteplassen på internett. Etter at vi fant ut vi skulle bli i lag, forandra vi begge to statussen om vi var single eller hadde kjæreste. Uten å avtale noe. Vi skreiv også at vi hadde treft den vi var på leit etter og jeg har nå sletta medlemskapet mitt der. Ærlighet, åpenhet og sammkjøring er det optimale. vis det virkelig er ett forhold mellom dere ville jeg nok tatt det opp med han. Men det handler selvfølgelig om å stole på kjæresten sin. Vis dere ikke kan snakke åpent ut om alt mulig så ville jeg vel vurdert om det virkelig var den rette for meg! Men Ønsker deg lykke til! Og jeg vil gi deg ett aldri så lite råd, snakk åpent om det! vær ærlig og stå på for det du syntes er rett...(med tanke på at han står oppført som singel)
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2007 #10 Skrevet 26. mars 2007 Min type gjorde også det!Stod som singel lenge etter at vi hadde blitt dsammen!Jeg oppdaget det ikke selv,for jeghadde slettet meg med engang derifra når jeg ble sammen med han.Det var søstra mi som så det,for hun hadde profil på samme plass.Jeg fikk sjokk!Han hadde også vært innliogget for bare få dager siden!Snakk om at jeg følte meg som andre fiolin!Jeg trodde jo at jeg bare var en mellomstasjon til han fant noe bedre.Jeg ble kjempeskuffa.. Det stod tilog med at han søkte etter drømmedama! Jeg tok det jo selvsagt opp med han med engang'!Jeg var rasende og forklaringen hans var bare at han ikke brukte siden,så derfor gjorde jo ikke det noe om han stod der!!Hallo??Jeg sa klart ifra at det godtok jeg ikke,så han slettet den,men ennå så lurer jeg på hvorfor han forsatte å ha den der?Hva er det med enkelte mannfolk.Hadde jeg oppdaget noe slikt igjern hadde det vært rett ut!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå