Gjest DyneTryne Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 1plass for mest sjarmerende overskrift men hyyyl fan følelser for meg? Bestiller taxi til meg så skal vi inn ogprate og jeg skjelver og pisser på meg dette kan faen ikke stemme duuu dere hjelp!!!
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 du er deg selv lik Pust rolig og en gang til?
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Åja, men hvem er det som har følelser for deg?
Gjest DyneTryne Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 Samme fyren som har stått i med i 2 år nå og var sammen 3 måneder før det, har begynt å kysse under sex i det siste og hatt det helt ekstra strålende og han ringer og sier han trenger alkohol for å tørre å si det han skal si og at det er det jeg tror det er og at jeg ikke fåpr mobbe han WTF hjelp jeg kommer til å spy på taxien jeg fåkke puste og tenk om jeg bare falske forhåpninger :O
Gjest DyneTryne Skrevet 22. mars 2007 #8 Skrevet 22. mars 2007 Ok trinn for trinn her sammen først pulevenner og ingen følelser han ringer nå etter2 års puling og ber meg ikke mobbe han for å være sentimental han skal si noe jeg kan tenke hva er og skal ikke pule meg med mensen for han vil bare sove inntil meg JAHA!
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2007 #9 Skrevet 22. mars 2007 Tenkte meg det var han ja Hva er det verste som kan skje? Tenk fort og finn ut hva du vil svare, og pust pent
dront Skrevet 22. mars 2007 #12 Skrevet 22. mars 2007 Skulle du ikke lure ham og si du var gravid, da? Nå ble en snikleser skuffet her Neida - lykke til, er litt moro med følelser også?
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2007 #15 Skrevet 22. mars 2007 Pulevenner og ingen følelser ? Synes det lukter innestengte følelser på lang vei her jeg javascript:emoticon('') smilie
Gjest Tweek Skrevet 22. mars 2007 #17 Skrevet 22. mars 2007 jeg så det ikke på msn før i dag morres :-D Har K sagt det til deg eller trenger han å drikke føsrt og det er da du tror han kommer til å si det? :-D
ashera Skrevet 22. mars 2007 #20 Skrevet 22. mars 2007 Oj, dette er virkelig ukas hendelse, for å ikke å si månedens her på KG! *følger med*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå