Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2003 #1 Skrevet 26. februar 2003 Jeg er "dyrevenn" som noen ville kalle det. Tenkte jeg skulle titte innom dette programmet på tv2 i kveld (det hjelper aldri å rømme fra sannheten) og det er det VERSTE jeg har sett i hele mitt liv! Makan til intolerante mennesker skal man lete lenge etter. De stjeler dyr, de kveler dyrene laaaaangsomt, for at PELSEN SKAL BLI FIN!!! Pels er ikke pent å se på engang, uansett hvor rikt det ser ut å gå med det. De som skal gå med pelsen er DYRENE SELV!!! Jeg kan ikke gi nok uttrykk for min frustrasjon, men hadde jeg hatt sjansen, skulle jeg latt disse tailand****ene få samme behandlingen, samme hvilke konsekvenser!!!
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2003 #2 Skrevet 26. februar 2003 er så enig så enig! det er heeløt ufyselig kvalmt! kan ikke beskrives hvor jævlig det egentlig er! den samme behandlingen skulle ha blitt tatt på de som utsatte dyrene for dette!
Damien* Skrevet 27. februar 2003 #3 Skrevet 27. februar 2003 Jeg ville ikke se det engang,jeg er litt følsom når det gjelder med dyr.. :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå