Sniff Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Vil dere si de er normale,mindre, eller store i størrelsene? Jeg vet hva str 8,10,12 er i norske str, men snakker om selve passformen. Og ikke minst, kjennes klærne veldig billig ut, siden de er rimelige? takker på forhånd..
dront Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Jeg har bare bestilt derfra én gang, men synes klærne virket normale/som forventet i størrelsen. Husk at det er forskjellige merker, så størrelsene kan sikkert variere endel mellom disse (men det pleier noen ganger å stå i beskrivelsen av plagget). Kvaliteten varierer nok, også avhengig av pris og merke, jeg var fornøyd med tingene jeg fikk, dog, men jeg bestilte ikke de aller billigste tingene (når jeg tenker meg om er det et par plagg jeg nesten ikke har brukt, men det er ikke pga kvalitet). Lurt å lese hvilke tekstiler plagget er laget av, man får jo ikke alltid rett inntrykk bare av bildene.
Quirky Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Klærne fra ASOS eget merke er litt store i størrelsen. Og klærne føles/ser ut som de er billige, spesielt de som er laget av jersey.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå