Gå til innhold

Nugatti med appelsinsmak

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Vil du smake den?

Er den god? Ekkel? osv

Så den i butikken forleden dag og ble litt nysgjerrig. :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest silkesvarten
Skrevet

den har jeg aldri sett i butikken... her går det mye i vanlig nugatti. og nugatti crisp....

lurer på hvordan den nye smakes.... hmm... noen prøvd?

hørtes egentlig litt ekkelt ut... hihi

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Jeg kjøpte den i går, nam nam!

Skrevet

Jeg liker veldig godt kombinasjonen appelsinsmak og sjokolade. Men denne Nugattien likte jeg ikke. Den smakte bare rart, blir ikke kjøpt igjen.

Skrevet

Spiser den faktisk akkurat nå :ler: Slett ikke så verst, men av en eller annen grunn bedre på knekkebrød enn vanlig brød...

Skrevet

Jeg spiser ikke nugatti, og er ikke så glad i appelsin-sjokolade-kombinasjonen jeg heller, så nei :)

Gjest Emera
Skrevet

Den appelsinsmaken virket temmelig syntetisk, synes jeg. Ikke spesielt godt.

Gjest Mayamor
Skrevet

Hørtes passe jukk ut til at jeg tror barna her i huset ville elsket den om mor hadde kjøpt den. Noe mor har ingen planer om å gjøre... :Hehe:

Skrevet
Hørtes passe jukk ut til at jeg tror barna her i huset ville elsket den om mor hadde kjøpt den. Noe mor har ingen planer om å gjøre... :Hehe:

Det er jo "Max" da, så den har mindre tilsatt sukker enn vanlig Nugatti...Men fortsatt altfor usunt dessverre. Næringsinnholdet er nesten som melkesjokolade.

Skrevet

Det hørtes egentlig vanvittig godt ut... Jeg er veldig glad i sjokolade med appelsin...

Måtte vært å kjøpt den en enkelt gang bare for å ha prøvd...

Tror det er hvertfall 2 år siden sist vi hadde noen form for slike pålegg i huset.... og vi har to barn....

De savner det heller ikke....

• 9 måneder senere...
Skrevet
..Vil du smake den?

Er den god? Ekkel? osv

Så den i butikken forleden dag og ble litt nysgjerrig. :ler:

Jeg har ikke smakt den nei. Sjokolade skal smake sjokolade, ikke appelsin. Likte forøvrig ikke den med mindre sukker heller, den smakte jo salt. Æsj! :spy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...