Gjest engstelig Skrevet 26. februar 2003 #1 Del Skrevet 26. februar 2003 Den siste uken har jeg vært plaget med kløe/svie i underlivet. Har følt at de indre kjønnsleppene har vært litt hovne og ømme. Jeg har også hatt mye mer utflod enn vanlig. Det har ikke luktet noe spesielt av denne utfloden.. Kan dette være en soppinfeksjon. Kan en soppinfeksjon gå over av seg selv? Symptomene er helt borte nå.. de varte en ukes tid. Jeg har også lurt litt på om det kan være en kjønnssykdom. Jeg har ikke hatt sex med kjæresten min uten kondom, men han har ved en anledning hatt penisen sin borti meg (uten å penetrere meg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 26. februar 2003 #2 Del Skrevet 26. februar 2003 min soppinfeksjon gikk bort av seg selv men jeg vil absolutt råde deg til å løpe til apoteket i morra og kjøpe canesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2003 #3 Del Skrevet 26. februar 2003 Kan kanskje hende at soppinfeksjonen kan gå vekk av seg selv, men det spørs hvor lang tid det tar før den kommer tilbake da. Et tegn på at du har soppinfeksjon, er at det klør og svir og at utfloden blir litt klumpete. At den skiller seg..blir enslags cottage cheese på en måte ..Blir sånne små hvite biter i den.. Uff, vanskelig å forklare det her :oops: Om det er kjønnssykdom vet jeg ærlig talt ikke, vet alt for lite om det, men jeg vil tro det er en soppinfeksjon. Ta deg en tur på apoteket som Lisle sier vil jeg og råde deg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 27. februar 2003 #4 Del Skrevet 27. februar 2003 2 tips: Kjøp Canesten på apoteket (visstnok reseptfritt) og Yoghurt Naturell i butikken. Yoghurten skal gjenvinne skjedens naturlige bakterieflora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå