Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk. Grønn
Skrevet

De var kjempesøte!

..og akkurat passe hæl til meg.. :sjenert:

Skrevet
De var kjempesøte!

..og akkurat passe hæl til meg.. :sjenert:

Ja! Det var akkurat derfor jeg kjøpte de...men så ble jeg litt usikker på sløyfen. Men de er jo søte :)

Gjest DyneTryne
Skrevet

Absolutt ikke min stil, men kjempesøte generelt!

Skrevet

Kjempesøte! :)

Skrevet

jeg synes også de var kjempesøte :)

Gjest Peachbud
Skrevet

Jeg likte ikke sløyfa. Ellers var de fine.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Usikker på sløyfa, men selve skoene var kjempefine!

Skrevet

For å være ærlig synes jeg ikke det var spesielt fint med "dobbeltsløyfe" og hælen så litt billig ut..men altså, min mening :sjenert:

Skrevet

kjempe fine.

jeg vil og ha sånne :sjenert:

Skrevet (endret)

De var kjempefine! Tror de vil passe til kjolen jeg kjøpte idag. Hvor mye koster de?

Edit: fant det ut, og 399,- er en overkommelig pris. :)

Endret av Skya
Skrevet

Skoene var søte, men jeg kunne ikke brukt dem pga ankelreima. Er ikke verdens lengste (1.60), og med slik reim ser, beina mine kortere ut enn nødvendig. Så jeg mener man må ha lange, slanke bein for å bruke slike skoDet at tuppen er avrundet gjør også sitt til at man virker kortere. Små jenter er finere med litt spissere tå. Syns jeg. :sjenert:

Skrevet
Skoene var søte, men jeg kunne ikke brukt dem pga ankelreima. Er ikke verdens lengste (1.60), og med slik reim ser, beina mine kortere ut enn nødvendig. Så jeg mener man må ha lange, slanke  bein for å bruke slike skoDet at tuppen er avrundet gjør også sitt til at man virker kortere. Små jenter er finere med litt spissere tå. Syns jeg. :sjenert:

Egentlig enig angående ankelreim, men det gjør skoene så behagelig å gå med... Derimot er jeg uenig angående spiss tupp. Jeg er nokså lav selv og har små føtter, så jeg synes at føttene blir gigastore med slik tupp. Men dette er jo bare smak og behag.

--

Spankulerte rundt i skoene idag, og de er jammen meg populære. Fikk kompliment fra en fremmede på t-banen til og med

Skrevet

ganske søte, men er ikke så glad i sånn rem som går over foten, det får bena/leggene mine til å virke kortere og tykkere, så hadde foretrukket uten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...