Gjest Donna Skrevet 26. februar 2003 #1 Skrevet 26. februar 2003 *stønn*!!! Har funnet et fint blide som jeg vil bruke som avatar - men det er for stort - hva kan jeg gjøre med det? det er 80 piksler *90. og det kan kun være 80 *80. sukk ...er så lite flink med slik jeg .... :oops:
Gjest Lea Skrevet 26. februar 2003 #2 Skrevet 26. februar 2003 Har du et redigeringsprogram på PC-en din? Hvis du har det, så er det fullt mulig å krympe det. Hvis ikke kan du jo sende det på mail til meg, så kan jeg prøve å hjelpe deg! (Mailadresse i profilen)
Gjest Donna Skrevet 26. februar 2003 #3 Skrevet 26. februar 2003 Tror ikke jeg har det Lea. Driver nå og leter etter andre avatarer - men de er for store alle sammen ...så det kan være jeg benytter meg av tilbudet om å maile til deg ... men først vil jeg se om jeg finner noe annet - for det kan jo være det da ..hvis jeg er heldig.
Gjest Lea Skrevet 26. februar 2003 #4 Skrevet 26. februar 2003 Gi meg beskjed på denne tråden hvis du mailer den til meg da.. eller send meg en PM (det er kanskje enda bedre). Har en "ekstra-adresse" liggende her på KG, så det er ikke så ofte jeg sjekker den. Det skal uansett være ganske så fort gjort å redusere størrelsen på den!
Milo Minderbinder Skrevet 27. februar 2003 #5 Skrevet 27. februar 2003 Vel jeg lagde meg et nytt avatar i dag. Hvis du laster ned et bittelite program som heter "smaller image", så kan du presse antall pixler ned ettertrykkelig. Eneste aberet, som er veldig synlig, er det røde krysset - som kom av at jeg lastet ned en trial-versjon, og hvis jeg hadde kjøpt programmet, hadde krysset uteblitt. Dog syntes jeg ved nærmere ettersyn at det ble litt tøft . Kikk inne på tucows-siden, og se om du ikke finner litt kul programvare der....... Milo
Gjest Donna Skrevet 27. februar 2003 #6 Skrevet 27. februar 2003 Synes avataren din ble kjempekul jeg !!! .....men det røde krysset på den avataren jeg tenker på - det blir ikke bra
Gjest Starya Skrevet 27. februar 2003 #7 Skrevet 27. februar 2003 På www.gifworks.com kan du laste opp små bilder fra maskinen, eller skrive inn adressen til bildet på nett, og redigere størrelsen. Jeg har forminsket flere avatarer her. Gå på "file", velg "file open". På siden som da kommer opp kan du velge om du vil laste opp eller hente bilde fra nett. Når du får opp bildet velger du "edit", og så "resize". Du får da opp en boks der du kan velge pixler for bildet. Setter du det høyeste tallet til 80 vil det andre justeres automatisk.
Gjest Donna Skrevet 27. februar 2003 #8 Skrevet 27. februar 2003 skal se på det straks Starya !!! :-)
Gjest Donna Skrevet 27. februar 2003 #9 Skrevet 27. februar 2003 Fikk det til !!! Nå er min nye jomfruelige avatar klar men vet ikke om jeg beholder den ....fant en del andre også ....må leke meg litt og prøve ... Endret den igjen jeg.....får se om jeg liker den ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå