Mona32 Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Noen som har handlet fra lookfantastic i det siste? Hvordan fungerer det der? Må vi fortsatt fortolle for varer over 200 kroner eller "slipper" noen pskker igjennom???
brumma* Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Hvis noe evt slipper unna er det nok et lykketreff. De merker pakkene sine med den riktige verdien.
Gjest LizT Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Heisann! Lookfantastic er dyrere enn å handle på smart club. Dra på smart club å handle dine hårprodukter fra nå av. De har loreal, redken, sebastian, tigi osv. Det jeg savner hos de er KMS. Noe som sikkert kommer etterhvert. Jeg er frisør, og skal egentlig ikke anbefale folk slikt, men det har seg slik at jeg synes hårproduktene overprises. Nille har også noen produkter. Men det jobbes nå med at Nille skal stoppe salget, men Nille kjemper i mot. Hvorfor er det slik at alt som er bra for oss skal koste oss en formue da? Vi har tatt inn spa produkter i vår nettbutikk, og priser disse slik at folk faktisk har råd til å kjøpe en til om de likte produktet. Har aldri skjønnt med helt på våre priser i salongene, men det har seg slik at vi har RÆVVA lønn, og tjener litt på alle sjampoene du som kunde kjøper, så det er jo bare en bonus på lønna vår. Jaja.... men for å si det slik, ja det er toll på lookfantastic. Jeg slapp unna med en import pakke fra USA. Den inneholdt vesker og klær som skulle til butikken. Slapp toll, have no idea why, men er happy som bare d
Chic' Wilma Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Hvis du importerer til butikk trekker du jo bare av mva på det du betaler til staten - så betale må du likevel, enten med engang eller senere direkte til Mor Norge. For oss vanlige privat importører blir da annerledes og ekte jubel når vi slipper unna Noen ganger er de rett og slett sløve i kontrollen. Jeg har fått dyre klespakker langt over grensa, merket med riktig beløp, innhold og overhode ikke noe snusk, men rett igjennom gikk det. Jeg har også fått pakker verdt 201kr merket pakke som har blitt stoppet så vi er nok prisgitt årvåkenheten til hver enkelt toller.
Mona32 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2007 Heisann! Lookfantastic er dyrere enn å handle på smart club. Dra på smart club å handle dine hårprodukter fra nå av. De har loreal, redken, sebastian, tigi osv. Det jeg savner hos de er KMS. Noe som sikkert kommer etterhvert. Jeg er frisør, og skal egentlig ikke anbefale folk slikt, men det har seg slik at jeg synes hårproduktene overprises. Nille har også noen produkter. Men det jobbes nå med at Nille skal stoppe salget, men Nille kjemper i mot. Hvorfor er det slik at alt som er bra for oss skal koste oss en formue da? Vi har tatt inn spa produkter i vår nettbutikk, og priser disse slik at folk faktisk har råd til å kjøpe en til om de likte produktet. Har aldri skjønnt med helt på våre priser i salongene, men det har seg slik at vi har RÆVVA lønn, og tjener litt på alle sjampoene du som kunde kjøper, så det er jo bare en bonus på lønna vår. Jaja.... men for å si det slik, ja det er toll på lookfantastic. Jeg slapp unna med en import pakke fra USA. Den inneholdt vesker og klær som skulle til butikken. Slapp toll, have no idea why, men er happy som bare d ← Er ute etter å kjøpe Kerestase sin hårkur for fint hår. Vet du om de har den på smart club?
Gjest LizT Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 (endret) kerastase har de ikke på smart club enda Innlegg endret. Ifølge KGs regler er ikke kjøp/salg lov i forumet, benytt vårt gjerne bruktmarked. - lillesky (mod) Endret 22. mars 2007 av lillesky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå