Gå til innhold

Blank i T-sonen (panna)

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn
Skrevet (endret)

Har en lei tendens til å bli blank i panna, så jeg har prøvd Aco&Cliniderm Matifying Lotion - uten hell, og bruker når for tiden Tea Tree Gelen til Bodyshop, men er ikke helt fornøyd med denne heller.. :sur:

What to do?

Edit: skrivefeil

Endret av Frk. Grønn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm... jeg bruker bare foundation og forsegler det med en highlighter, eller pudder=)

Skrevet

Bl a Chanel har en slags krem man kan bruke for å forhindre blank panne. Chanel Precision T-mat mener jeg å huske at den heter. Tror de selger den på Strawberrynet.

Aner ingenting om den er bra for huden eller ei, men vet at den fungerer mot nettopp blank t-sone.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
hmmm... jeg bruker bare foundation og forsegler det med en highlighter, eller pudder=)

Bruker ikke foundation og har ikke lyst til å begynne med det heller. Det føles for mye som en maske :ler:

(Før noen nevner det: Nei, jeg har ikke lyst å prøve mineralfoundation heller :lol: )

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg hadde det samme som deg, og en kompis hadde en fuktihetskrem i skapet jeg stjal litt av og prøvde. Nå er hele kvalmesonen blitt helt ok igjen etter en smørings! Jeg skal til han i morra, kan prøve å snappe opp navnet da. :-) Vet ikke om det er fordi vinteren er ferdig (huden min blir en bølle på vinteren) men det er verdt et forsøk. Han skrøyt så av den atte. "Denne må du prøve, den var DYR" høhø :D

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Jeg hadde det samme som deg, og en kompis hadde en fuktihetskrem i skapet jeg stjal litt av og prøvde. Nå er hele kvalmesonen blitt helt ok igjen etter en smørings! Jeg skal til han i morra, kan prøve å snappe opp navnet da. :-) Vet ikke om det er fordi vinteren er ferdig (huden min blir en bølle på vinteren) men det er verdt et forsøk. Han skrøyt så av den atte. "Denne må du prøve, den var DYR" høhø :D

Hehe! Det hadde vært kjekt å vite hva den het, ja :)

Skrevet

Jeg har svaret! :sjarmor:

En bitteliten tube som funker, clinique pore minimizer...

Bruker den hvis nesa mi blir litt blank.

Jeg har også prøvd alt mulig før jeg fant den, inkludert tetre produktene fra bodyshop. Jeg har i tillegg prøvd omtrent alt av såkalt mattende ansiktskremer, også de dyre merkene, uten noe resultat.

Men denne funker!!! :)

Skrevet

Har hørt mye positivt om clinique pore minimizer, men jeg trodde den var mest til å glatte/jevne ut huden, visste ikke at den mattet i tillegg. Sliter selv med veldig blanke partier i ansiktet. Må stikke innom parfymeriet for å teste denne i morgen! :-D

Skrevet
Har hørt mye positivt om clinique pore minimizer, men jeg trodde den var mest til å glatte/jevne ut huden, visste ikke at den mattet i tillegg. Sliter selv med veldig blanke partier i ansiktet. Må stikke innom parfymeriet for å teste denne i morgen!  :-D

Den har ikke noen utglattende effekt på huden, den er kun til å matte ned huden...

Men det finnes en som heter nesten det samme, kanskje du blander litt?

Du kommer sikkert til å bli fornøyd hvertfall!! ;)

Gjest Rosin
Skrevet
Den har ikke noen utglattende effekt på huden, den er kun til å matte ned huden...

Men det finnes en som heter nesten det samme, kanskje du blander litt?

Du kommer sikkert til å bli fornøyd hvertfall!!  ;)

Jeg har to sorter av dette produktet. Den store tuben på 40 ml, glatter ut huden. Denne skal brukes under fuktighetskrem. Den andre på 15 ml kan brukes for å glatte ned huden utenpå makeup. Den som kan brukes utenpå makeup fins i med og uten farge.

Skrevet

Hva heter den som glatter ut huden da? Kan man bruke både den mattende og glattende på en gang?

Skrevet

Jeg begynner å lure litt på om clinique pore minimizer er en serie, jeg.

Den jeg har er en 15 ml tube, og det fulle navnet er clinique pore minimizer, t-zone shine control.

Jeg har ikke prøvd flere produkter i denne serien, men dette er hvertfall den jeg er så fornøyd med!! :)

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Jeg begynner å lure litt på om clinique pore minimizer er en serie, jeg.

Den jeg har er en 15 ml tube, og det fulle navnet er clinique pore minimizer, t-zone shine control.

Jeg har ikke prøvd flere produkter i denne serien, men dette er hvertfall den jeg er så fornøyd med!!  :)

Da må jeg kanskje prøve ut den da. Verdt et forsøk. Takk for tipset! :)

Skrevet

jeg bruker et mattende pudder som ikke dekker noe særlig fra ysl. veldig fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...