Nieida Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 I januar kjøpte jeg ny mobiltelefon med telenor abonnement uten binding. Så bytter jeg over til onecall og opplever at simkortet fra ny leverandør ikke funker. Hva skjer? Selvfølgelig ringer jeg telenor og spør om telefonen likevel er låst til telenor. Det slår 2 konsulenter kategorisk fast at den ikke er. (Med andre ord er jeg rimelig tett i pappen!!!)De kan ikke forstå at jeg ikke kan bruke det nye simkortet. Etter å ha ringt telenor for 3. gang idag treffer jeg en dame som tydeligvis har kompetanse og kan jobben sin. Hun slår med en gang fast at telefonen er låst , og sier at dette vil bli ordnet i morgen og at jeg vil få en telefon fra et firma med et sett koder som gjør at jeg kan låse opp telefonen..... Mobiltelefoner som er nye og kjøpt med telenorabonnement er stort sett låst, sier hun. Det løste seg for meg, hva med andre som gir opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå