Sisilie Skrevet 26. februar 2003 #1 Skrevet 26. februar 2003 Har bare lyst å komme med et supert forslag til servering av fisk, og gjerne til flere personer: -Pakk inn porsjonstykker av fisk, gjerne breiflabb, i folie.....slik at hver gjest får en pakke hver.- På denne måten holder maten seg lenge varm. Legg oppskårne grønnsaker i bunn, slik at fisken "hviler på en seng av grønnsaker" som det heter på restaurantene....... ...jeg bruker sopp, paprika, løk, hvitløk, dill, salt og pepper.- Litt smør eller olje pensles på. Tilslutt presser jeg litt fersk sitron-saft over - det gjør susen! Nederst i stekeovn på ca. 200 gr.- prøv deg fram med steketid, det varierer fra ovn til ovn - avhengig om du har varmluft etc. Denne retten kan nesten ikke mislykkes....... :blunke:
Gjest Nivvy Skrevet 27. februar 2003 #2 Skrevet 27. februar 2003 Høres faktisk veldig godt ut! Det må jeg prøve snart Takk for tipset!
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2003 #3 Skrevet 27. februar 2003 Mmmmm! Det hørtes helt nydelig ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå