Sisilie Skrevet 26. februar 2003 #1 Del Skrevet 26. februar 2003 Har bare lyst å komme med et supert forslag til servering av fisk, og gjerne til flere personer: -Pakk inn porsjonstykker av fisk, gjerne breiflabb, i folie.....slik at hver gjest får en pakke hver.- På denne måten holder maten seg lenge varm. Legg oppskårne grønnsaker i bunn, slik at fisken "hviler på en seng av grønnsaker" som det heter på restaurantene....... ...jeg bruker sopp, paprika, løk, hvitløk, dill, salt og pepper.- Litt smør eller olje pensles på. Tilslutt presser jeg litt fersk sitron-saft over - det gjør susen! Nederst i stekeovn på ca. 200 gr.- prøv deg fram med steketid, det varierer fra ovn til ovn - avhengig om du har varmluft etc. Denne retten kan nesten ikke mislykkes....... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 27. februar 2003 #2 Del Skrevet 27. februar 2003 Høres faktisk veldig godt ut! Det må jeg prøve snart Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2003 #3 Del Skrevet 27. februar 2003 Mmmmm! Det hørtes helt nydelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå