Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Lurer på om det er noen som har erfaring med bestilling av reiser gjennom gotogate på nettet? Er litt nybegynner på netthandel i det store og hele :)

Skrevet

enkel og grei, pleier å få gode priser. Har brukt dem flere ganger. Men: det kommer bestillingsgebyr i tillegg (var det 175 kr eller noe pr pers??) så noen ganger kan det lønne seg å først sammenligne gotogate og andre søkemotorer, for så å sjekke direkte hos flyselskapet om de har lagt ut samme billetter på sine hjemmesider (oftest uten gebyr). Gotogate er iallefall trygt å bestille hos.

Skrevet

Billigst: www.supersaver.no

Skrevet

Har hatt gode erfaringer når eg har brukt dei. Men eg sjekker alltid mot restplass.no, som oftest viser seg å vere rimelegare.

Gjest Aurora Vaniljesaus
Skrevet

Uansett hvor du søker etter flyreiser ol, så bør du søke flere steder før du kjøper.

Skrevet

Jeg har gode erfaringer med gotogate. Jeg ble litt sur på dem da de plutselig skaffet meg et fire timers ekstra opphold på Heathrow, men da jeg kom fram dit skjønte jeg hvorfor de hadde ombooket meg, for der var det lange ekstra køer på grunn av skjerpet sikkerhet. Jeg tviler på at jeg selv hadde tenkt så langt, så jeg er glad for at gotogate tenkte for meg.

Skrevet

Jeg har brukt dem flere ganger og er veldig fornøyd. Ellers så synes jeg reisefeber.no er bra.

Skrevet

Har også brukt Gotogate, og vært fornøyd.

De siste månedene har vi også brukt Expedia.com. Før det har vi brukt reisefeber.no og restplass.no, men det kommer jo helt an på hva man skal ha.

Skrevet
Billigst: www.supersaver.no

Vi bestilte flybilletter der i fjor da vi skulle til USA. Ikke noe tull. Og det var der vi fant de billigste billettene.

Skrevet

De gangene vi har brukt gotogate har vi vært fornøyd :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen :) Er som sagt nybegynner på sånne ting, så da er det godt med litt erfaringer :)

Skrevet
Vi bestilte flybilletter der i fjor da vi skulle til USA. Ikke noe tull. Og det var der vi fant de billigste billettene.

Søkte dere der etter innenriksbilletter i USA?

Er det forøvrig mye kontroll på innenriksfly der borte? Eller bare ved ankomst til landet?

Skrevet
Søkte dere der etter innenriksbilletter i USA?

Er det forøvrig mye kontroll på innenriksfly der borte? Eller bare ved ankomst til landet?

Vi bestilte Gardermoen-San Diego. Mellomlandet i NY. Det ble ca 14000 t/r for to stk.

Det vi ikke tenkte på i det hele tatt var å sjekke prisen fra Gardermoen-NY, ligger over der noen dager og så fly videre til California. Har ikke sjekka nå i ettertid heller om det blir billigere.

Kan ikke huske at det var noe spes. kontroll mellom NY og SD. Men da vi ankom USA var det fingeravtrykk o.l.

Det er vel sånn at man kan være innen et døgn på et mellomlandingssted uten å betale noe ekstra for det. Eller noe sånt...

• 10 år senere...
Skrevet (endret)

Billige flybilletter - https://search.jetradar.com
Sjekket stortsett alltid Jetradar før jeg bestiller noe. Det er så enkelt og greit at den sammenligner alle nettstedene for deg :)

Endret av toke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...