Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en god volum skum eller spray som faktisk gir volum...

Wella High Hair kanksje?

Noen tips til hva jeg kan kjope?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler i allefall Wella High Hair.

Skrevet

Chooz gripping hårskum

KMS amp volume

Wella volumagic

Lykke til :)

Skrevet

Takker for raske svar jenter

Bruker loreal nu,og den er pyton..

Skrevet

Jeg fikk tips fra frisøren om saltvannsspray eller skum. Jeg har Sebastian saltvannskum. Har vel ikke brukt det så mange ganger..

Skrevet

Ja, saltvanns spray egner seg for de som har tynnt fint hår, og aldri får en hestehale til å sitte (strikket bare sklir ut) Wella high hair ocean sprizz er en slik en, som jeg kan skrive under på fungerer :) Men håret blir veldig trott av den

Skrevet

Gjelder det samme med skummet? For jeg har ikke tynt hår...

Skrevet

Tigi har en sånn fænsi spray. Sexed Up - body building tonic.

Den funker kjempebra! Når jeg har langt, langt tykt hår funket denne som f!

Skrevet

ja, det gjelder det samme med skummet, men skummet fungerer ikke så bra som sprayen. Men har du trøbbel med å få hårstrikk til å sitte i håret ditt, så bruk den. men hvis ikke, styr unna. Mange frisører bruker slike sprayer i håret til kundene uansett hårtype når de skal sette opp håret. Dette gir ultrabra holdt i en oppsettningsfrisyre.

Skrevet

Bruker Sebastian Volum Spray. Best ever!

Skrevet

Jeg liker veldig godt John Frieda Sheer Blonde Spritz Blitz Lifting and Thickening Spray. Altfor langt navn, men det gjør jobben :)

Skrevet
Jeg liker veldig godt John Frieda Sheer Blonde Spritz Blitz Lifting and Thickening Spray. Altfor langt navn, men det gjør jobben :)

Er den seig?

Skrevet

husk at sheer blonde bare er for blondt hår da :)

Skrevet
Er den seig?

Nei den er ikke seig. Man tar den i håret mens det er vått, også føner du det eller hva du vil. Det funker kjempebra. Man trenger ikke å være blond for å bruke den, for det som er greia er ikke at den bleiker håret, men den gjør IKKE håret mørkere.

Skrevet

Hehe :) skal sende deg en innholdsfortegnelse på hva alle stoffene i frisør produkter gjør med håret :) Sånn egentlig! Mye vanlige folk ikke vet, eller IKKE skal vite :) Men skal ikke ødelegge for at andre skal kjøpe den :) Jeg har ikke prøvd den :) Men vit hva dere putter i håret :) Dette er ikke ett kjent merke :)

Skrevet
Nei den er ikke seig. Man tar den i håret mens det er vått, også føner du det eller hva du vil. Det funker kjempebra. Man trenger ikke å være blond for å bruke den, for det som er greia er ikke at den bleiker håret, men den gjør IKKE håret mørkere.

Må man varmebehandle for at den skal funke? Er ikke glad i å føne for ofte...

Skrevet

Jeg har brukt en spray fra Paul Mitchell som gir noe helt ekstremt med volum! Den er muligens en smule stiv og klissete, men den skal bare brukes i hårrøttene så det gjør ikke noe.

Sprayer rikelig i hårrøttene på vått hår og føner opp-ned, så blir plutselig mitt tynne flate hår helt massivt! Fås kjøpt hos frisør (og frisøren jeg kjøpte den av, som er utrolig flink og ikke minst ærlig, sa det var det definitivt beste volum-middelet han visste om).

Skrevet

Kikket etter den sprayen fra John Frieda i dag, men den var utsolgt, så da kjøpte jeg en fra Toni&Guy i stedet. Har ikke prøvd den enda da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...