MsRP Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Så nettopp et sånt opplegg på vgnett, og tenkte det kunne være morsomt å få noen romantiske historier her også... Jeg har ikke noe sånn veldig heftig å begynne med selv, vi ble kjent på jobb, han ba meg på fest hjemme hos seg og jeg dro aldri hjem igjen. Men det er sikkert noen som har mer spennende historier en det, både romantiske og fullstendig uromantiske!? Bring it on!
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Vi kom fra samme landsdel, men studerte langt hjemmefra begge to. Begge hadde også kjæreste hjemme. Det var trist, masse savn, og til slutt brudd. Vi snakket mye om det, og etterhvert fikk vi følelser for hverandre istedet. Det tok to-tre år, men da vi endelig ble sammen var det verdt det
Solskinnsbolla Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Vi møttes gjennom felles venner på en fest de hadde. jeg syntes han var fin, og jeg ble imponert over dressen hans og høyden- høy og flott,men var på det tidspunktet interessert i en annen... Slik var det i 8 mnd til... Til vi en dag var på middag sammen med disse vennene. vi delte plassen i sofaen sammen, og plutselig kjente jeg et sug i magen da han så på meg. da oppdaget jeg at han ikke bare var fin og høy, men hadde en utrolig sterk og seksuell mandig utstråling. og jeg opplevde øynene hans som veldig symaptiske og selvsikre og åpne. jeg hadde en magefølelse på at han likte meg litt, så jeg tok initiativ til den første daten, og det ble flere, og jeg skjønte hvor det gikk!! Vårt første kyss ble tatt en solfylt ettermiddag i september i oransje høstløv på Holmennkollåsen!! Vel, vår datingperiode og vårt første kyss, er noe av det mest intense og romantiske jeg har opplevd i hele mitt liv! jeg kjente jeg ble "klar" bare jeg så øreflippen hans!
thessa Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 vi møttes når jeg var 15 år og han var 23. Han gikk på skole på mitt hjemsted. Han flyttet tilbake og vi hadde hver vår samboer i mange år. Nå etter 7 år fikk jeg en melding av han som lurte på om jeg ville ta en kaffe for han var i Oslo. Jeg sa ja og den dag i dag er vi samboere på andre siden av landet..
Gjest StockDama Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Møtte han på folkehøgskolen vi begge gikk på =p Vi satt hver for oss og spilte kabal før morgensamlingene, så en dag vi satt i samme sofa så lærte han meg en ny kabal...and the love blossomed on from there.. Så nå har jeg flytta fra alta til hønefoss for å være med min kjære.
Gjest Sativa Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Vi møttes på byen vi da. Jeg og to venninner skulle bare innom minibanken før vi gikk videre til puben. Jeg har en innebygd sensor for litt frika gutter, og ble umiddelbart oppmerksom på to hårete skapninger som klovnet rundt utenfor banken. Vi stoppet og snakket en stund med dem, og de inviterte seg selv med dit vi skulle. Der ble jeg altså sittende å snakke med han som nå er min elskede, og ble veldig sjarmert. Inviterte ham med hjem utpå natta for litt felles hygge, og han inviterte seg selv på middag kvelden etter. Og da var det liksom gjort. Ble veldig fort samboere fordi han uansett måtte finne et annet sted å bo. Det er 4 år og 6 dager siden :-)
litle my Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 Jeg traff han når jeg var med en vennine av meg og typen hennes på lastebil messe i stavanger. Venninen min hadde bursdag den helgen og jeg ble med for hennes del. Lørdagskvelden var det klart for fylla... Typen hennes hadde med seg en singel venn og.. Jeg ble betatt av han og stod bak en lastebil og klinte med han, mens de andre gikk rundt og var fulle. Søndagen ble jeg med han hjem igjen istede for de jeg kom med. Og etter det var vi sammen hver eneste dag. Vi ble samboere etter 2 måneder og dette er snart 9 måneder siden.. Men det verste er at jeg hadde med meg en fyr som jeg hadde rotet med en stund. Så jeg sendte han hjem søndagen og ble med han nye..
Amalie_85 Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 På et møte i en klubb jeg er medlem av. Han hadde blitt medlem. Jeg husker jeg håndhilste og klarte ikke å oppfatte navnet hans for jeg bare så på han. 6 mnd senere så jeg han igjen på det årlige treffet vi bruker å ha. Kjente han igjen med en gang. Flørta med hverandre den kvelden og siden har vi vært sammen. Han sa og at han ikke klarte å oppfatte navnet mitt når vi hilste på hverandre. Så hadde han prøvd å lete opp navnet mitt og tlf nr mitt uten hell. Så når han så meg på treffet hadde han blitt kjempe glad. Så begge hadde tenkt på hverandre i 6 mnd. Hihi. Vært sammen i to år nå snart. Det var kjærlighet med første blikk for begge to
MsRP Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. mars 2007 Så mange koselige historier... Noen flere?
Gjest beekeeper Skrevet 22. mars 2007 #11 Skrevet 22. mars 2007 (endret) *never mind* Endret 22. mars 2007 av beekeeper
Arkana Skrevet 22. mars 2007 #13 Skrevet 22. mars 2007 Pratet litt sammen på et chattested på nettet den tiden jeg studerte i England. Møttes på et fellestreff (i Norge, jeg var på ferie, han på jobbintervju) for alle som holdt til på det nettstedet og likte det vi så. Holdt kontakten videre og ble sammen noen mnd etter. Nå har vi vært sammen snart 8 år, bodd sammen i 7 år og vi gifter oss om 3 mnd.
Gjest mystify Skrevet 22. mars 2007 #14 Skrevet 22. mars 2007 (endret) Jeg møtte min faktisk på Blink.. Møtte han første gangen i fjor sommer.. Likte han egentlig med en gang, og det samme gjorde han med meg.. Men han holdt seg litt på avstand fordi jeg dreiv med en annen.. Men etter å ha møtt hverandre et par tre ganger etter første gangen var jeg med han hjem.. og da hadde han bestemt seg for at meg skulle han ha.. Nå har vi snart vært sammen i 6mnd.. Snakker om å flytte sammen, baby og det å kjøpe hus++.. Endret 22. mars 2007 av mystify
la Flaca Skrevet 22. mars 2007 #16 Skrevet 22. mars 2007 Her på KG > msn > fest > :kys_2: > > ← Næh, så arti! Jeg møtte "min lille skjebne" (har vi i gifteringene våre ) i baren rett før stengetid. Syns han var det nydeligste jeg noen gang har sett og trodde han var ytlending, fransk, italiensk eller noe. Men så fanget jeg blikket hans, og da spurte han om jeg ville danse på kav trøndersk. Var så nervøs at jeg skalv så jeg rista. Som om jeg hadde på følelsen at jeg skulle ende opp med han. Så stengte utestedet og da begynte vi bare å traske i retning leiligheten hans. To måneder senere flyttet vi sammen, og deretter kjøpte vi hus og bil og fikk to barn på rappen. Tenker mange ganger på at jeg er så utrolig glad for at vi tilfeldigvis møttes den gangen.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. mars 2007 #17 Skrevet 22. mars 2007 Vi møttes i et bryllup:-) Han var kompis med brudgommen og jeg med bruden. Satt ovenfor hverandre i bryllupet, og etter middagen var han bare overalt og de samme stedene som meg............Jeg bodde i Trondheim og han i Oslo, dette er snart 5 år siden og jeg har bodd her i 4.5 år:-)
Gjest Catwoman Skrevet 22. mars 2007 #18 Skrevet 22. mars 2007 Vi møttes også i bryllup. Jeg var søster av bruden, han var kamerat av brudgommen. Vi var blant de få single som var der. Vi kom i prat, og danset mye utover hele kvelden. Han spurte om vi kunne treffes igjen - og jeg svarte at det er bare noe du sier nå, i morgen har du glemt det. Tenkte det bare var en klisje han slengte ut av seg, dessuten hadde jeg ikke sett for meg noe annet enn en hyggelig kveld - som endte der. Jeg hadde det fint som single, og hadde ingen planer om å involverer meg med noen. Men det var før jeg kom hjem og fant ut at jeg ikke kunne slutte å tenke på han. Han glemte ikke det han sa og ringte neste kveld. Nå har vi vært sammne i snart tre år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå