Gå til innhold

Damen min har sugd bestevennen min!

Fremhevede innlegg

Gjest irritert og fortvilet
Skrevet

Det som har skjedd er som det står i tittelen, damen min har sugd bestekompisen min. Riktignok skjedde det før jeg og hun ble sammen, men likevel irriterer det meg så til de grader, spesielt når jeg og damen f.eks er på besøk hos kompisen min. For kompisen min spiller det ingen rolle, han fikk seg noe den kvelden, og ser seg fornøyd med det. Damen min sier hun angrer å at det bare skjedde der og da, etter det de kaller " en fuktig kveld". Nå har det seg slik at jeg godtok dette, og gikk videre, selvom det gang på gang plager meg så mye at jeg har lyst til å brekke nakken på dem begge. (Det er min dame, kompisene mine skal ikke ha vært der også). Det som fikk meg til å skrive denne posten nå, var at jeg nettopp har funnet ut, ved å lese mld til kjæresten min, at dette var noe de hadde "planlagt" og snakket om lenge.

bla bla bla om at jeg bør stole på kjæresten min og ikke lese mld hennes, men nå viser det seg jo at hun overhodet ikke er til å stole på. Jeg konfronterte henne med, og fikk til svar at de meldingene bare var tull mellom dem to. Jeg for min del synes det er litt rart at hun påstår at de meldingene er tull, når det faktisk skjedde noe mellom dem. Dette ødelegger meg totalt, og jeg tenker ikke på annet, er utrolig glad i denne jenten, men samtidig utrolig skuffet og fortvilet..

Hva bør jeg gjøre? Håper på noen vettige svar..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Dette har jo skjedd før dere ble sammen så det er jo lite man kan gjøre med fortiden!Alle har da en fortiden.Du må bare godta at hun også har en fortid med sex med andre enn deg.Du har vel selv en fortid?

Gjest kusse
Skrevet

Tror jeg ville ditcha damen hvis det plager deg så jævlig, er faktisk enig med deg og du er ikke alene om å være plaget av slike ting. Jeg var det, og ditcha damen.

Gjest irritert og fortvilet
Skrevet
Dette har jo skjedd før dere ble sammen så det er jo lite man kan gjøre med fortiden!Alle har da en fortiden.Du må bare godta at hun også har en fortid med sex med andre enn deg.Du har vel selv en fortid?

Men nå er det ikke slik at det er hvem som helst, det er bestekompisen min. Og hun har i tillegg løyet for meg, så det er ikke så lett å gå videre...

Gjest Corto Maltese
Skrevet

ja hva så ?..... trodde du kanskje at hun var en jomfru før deg.

jeg har faktisk hat sex med dama til min bestekamerat flere ganger før de ble sammen. Tror du han bryr seg om det. Nei for han er klar over at alle har en fortid. Noe du tydeligvis mangler.

om det er sympati du vil ha så vel da får du det ikke

Gjest Corto Maltese
Skrevet
Men nå er det ikke slik at det er hvem som helst, det er bestekompisen min. Og hun har i tillegg løyet for meg, så det er ikke så lett å gå videre...

hadde det skjedd mens dere var sammen så hadde jeg forstått at du var iritert og fortvilet. Men når noe skjer før dere ble sammen så er ikke det noe du har krav på og vite. Fortid er fortid så hun sugde din bestevenn. Hva så jeg regner med at du aldri hadde noe form for seksuel kontakt med kvinner før henne

Gjest Gjest
Skrevet

Hva du regner med om min seksuelle kontakt med kvinner før henne, er for meg helt uvesentlig. Men takk for ditt svar, kanskje kameraten din er et større menneske enn det jeg er? Men uansett er det bedre hvis du holder en formell tone, nevertheless, takk for ditt svar.

Gjest Gjest
Skrevet

Det aller beste må jo være å dumpe kompisen din. Hvis hun skulle finne på å gjøre det igjen med ham, slipper du ihvertfall å bekymre deg for dèt.

Skrevet

ser egentlig ikke problemet ditt....Kjæresten min har hat sex med mange av vennene mine før vi ble sammen. Har overhode ingen problemer med dette. syns egentlig at det er bedre at hun har hat sex med noen jeg kjenner, vet jo at de er ordentlige folk

Gjest Gjest
Skrevet

Takker for ditt svar, det gjør at jeg ser saken fra en helt annen vinkel. Takk for at du tok deg bryet!

Gjest DyneTryne
Skrevet

Kanskje hun sa det var bare tull for å "skåne" deg fra slike tanker du har nå? Og hvorfor graver du i meldingene til kjæresten din, sånt er frekt! ;(

Gjest Gjest
Skrevet

Er mulig det DyneTryne, ang meldingene så vet jeg at det var dumt av meg.. takk for svar

Gjest Gjest
Skrevet

faen så tolelante mange her inne har blitt! en stund tilbake var det en tråd om hvorvidt damene her ville blitt sammen med en fyr som har hatt sex med bestevenninnen deres.

og da var det et overveldende 'NEI' fra flertallet! :forvirret:

ts, jeg er samen med en som var sammen med en venn av meg. ikke behagelig. heldigvis holder han seg unna, og vi er såpass periferte venner at vi ytterst sjelden møtes.

hadde han vært min bestekompis :overrasket: ??? gud forby!

Gjest Gjest
Skrevet (endret)
faen så tolelante mange her inne har blitt! en stund tilbake var det en tråd om hvorvidt damene her ville blitt sammen med en fyr som har hatt sex med bestevenninnen deres.

og da var det et overveldende 'NEI' fra flertallet!  :forvirret:

ts, jeg er samen med en som var sammen med en venn av meg. ikke behagelig. heldigvis holder han seg unna, og vi er såpass periferte venner at vi ytterst sjelden møtes.

hadde han vært min bestekompis :overrasket: ??? gud forby!

så om du hadde hat sex med bestevennina til dama de ( om du har dame ) før dere ble sammen, Hadde det vært galt ?.

At hun sugde bestevennen hans. Er vel tilfeldig for kunne hun vite at hun skulle bli sammen med han. ?

Endret av Scorpina
Gjest Gjest
Skrevet
så om du hadde hat sex med bestevennina til dama de ( om du har dame ) før dere ble sammen, Hadde det vært galt ?.

At hun sugde bestevennen hans. Er vel tilfeldig for kunne hun vite at hun skulle bli sammen med han. ?

Jeg tror egentlig det er et tulleinnlegg

"om du har dame"....den var utspekulert og sårende :grine: !!! åssen fant på det??? :klappe:

hva dama måtte bestemme seg for, er hennes valg, og jeg respekterer det.

men JEG ville ikke gjort det.

har du probelm med det, baby?

:smilyblomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...