Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er tusen slike spørsmål, og jeg har lest gjennom det jeg kunne finne.

Men- jeg vet fortsatt ikke hvilket kamera jeg skal velge?

Jeg ønsker et kamera som er lite, og som har helt grei bildekvalitet.

Hadde tenkt å bruke 2000-4000 kroner.

Har lest en del om canon, casio og fujifilm sine kamera, men jo mer jeg leser, jo mer forrvirret blir jeg. Som med alt annet så er det jo også her fordeler og ulemper.

Det at jeg ikke engang kan ta et eneste bittelite valg er jo også et problem her...

Noen som kan hjelpe meg? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut Nikon Coolpix sine modeller. Jeg er veldig fornøyd med mitt!

http://shop.japanphoto.no/

I den prisklassen kan du finne mye bra. Kanskje det beste for deg er å se og prøve deg litt fram i butikkene? Du finner deg nok en favoritt som ligger godt i hånden og har det som du trenger i et kamera.

Skrevet

Fujifilms f-serie. Hvis bildekvalitet er viktig.

Skrevet

Canon og Nikon er vel de mest kjente kameramerkene, og jeg vil på det sterkeste anbefalle en av disse.

Dog fungerer nok de fleste digitalkamera rimelig greit i dag.

Skrevet

Tusen takk for mange fine svar! :icon_razz:

Nå skal jeg virkelig ta meg i nakkeskinnet og bare bestemme meg!!!

Tror faktisk jeg har prøvd å kjøpe meg kamera i snart 2 år nå... :ler:

Skrevet

Nå har jeg bestemt meg i tilfelle det var noen som lurte :)

Jeg skal ha nye Canon Ixus 70! Har allerede bestillt det og gleder meg til å se hvordan det fungerer

:-D :-D :-D

Skrevet

Jeg har hatt et Canon Ixus 700 i et par år nå og er superfornøyd med det. Veldig grei innstillinger, overføringer av bilder fra kamera til pc er gjort på null-komma-niks og det er nett, lett og hendig.

Tror du kommer til å bli fornøyd med kameraet du har valgt :)

Skrevet

Jeg anbefaler Canon Digital Ixus 60. (har det selv-superfornøyd!)

Gjest Vampyra
Skrevet

Hvis du ønske ret lite kamera som tåler litt røff behandling vil jeg virkelig anbefale omlympus mju 720. Det tåler vann (faktisk ned til 3 meter) og støt fra 1,5 meter.

Det er stor skjerm og det tar gode bilder.

Jeg har hatt mitt et halvt år og er veldig fornøyd! For meg var det viktig med et kamera som tålte å være med ute i vær og vind og som likevel tok veldig gode bilder. :)

Skrevet

Jeg har nettopp fått meg Canon Ixus 900Ti, gleder meg til å prøve det ut i påskeferien

Skrevet

Fujifilm F30 er antageligvis det beste kameraet nå for tiden, og prisen er behagelig. Ingen grunn til å gå for det dyrere F31. HP er veldig lett å bruke (anbefaler det alltid til folk med teknologivegring), men du blir neppe misfornøyd med Nikon eller Canon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...